נדבר על סקס. שים לב שוב. כמה דיונים על סקס בעתיד הקרוב, רק הנושא החשוב והשרוף ביותר, אבל זה מוסבר. אי שביעות רצון סקסית, חוסר יכולת לגלם את סיפורת המיטה שלהם, חוסר ביטחון לעצמך ועל היכולות שלהם ואת הכישורים בחיים אינטימיים - כל זה מטיל לא הטבעת הנעימה ביותר על חיינו.

התוכן של המאמר

1 קומה לא פונקציונליות - רק כמו רבים באים לידי ביטוי, כישלון זכר 2 משך ורצינות של היחסים תלויים כאשר יש לך מין 1 3 גברים מאחלים למין יותר מאשר נשים 4 לא מין רע - זה כאשר אתה הראשון חושב על נהנה השותף שלך 5 לא מין רע הוא כל הזמן מסתיים כמו שאנחנו משמשים לדבר אורגזמה סימולטנית 6 אם אתה אוהב חבר של חבר, יש לך סקס מעולה כל הזמן

בעיצומו של כל אלה, כפי שאנשים רגילים להביע, "בעיות מיניות" לא יתקיים עד כמה מאיתנו כל הזמן אומר, תפיסות מוטעות רגילות על סקס שאין להם קשר למציאות. מעת לעת, רק הרקע של התרחשותם מופיעים ברורים, זמן מעת לעת כדי להבין את שורשי הקשיים לא קל, והם, כפי שהיינו אמורים לומר, את האזיות הבישול והאוניברסליות שהיו מזמן ... Читать дальше »

Просмотров: 332 | Добавил: ionet6h | Дата: 21.06.2022 | Комментарии (0)

חברים יכולים להיות אוהבי? שאלה זו מתעניינת בחוקרים מארה"ב. נערכו הם הראו סקרים: שניים מתוך שלושה סטודנטים לפחות פעם אחת היו קשר מיני עם חבר או חברה. ויותר משליש מהנשאלים - וזה 36% - כיום הם אוהבי החברים שלהם.

התוכן של המאמר נערות ליווי בהרצליה

1 חוות דעת של הפסיכולוג 2 מהם היתרונות האלה 3 חסרונות עיקריים 4 אם אתה עדיין רוצה רומנטיקה: מה לעשות

באופן כללי, סקס ידידות יכולה להיות רעיון נהדר אם אתה רק רוצה ליהנות בלי חובות נוספות. עם זאת, לפני העוסקים בקשר עם השני, זה שווה תחשוב אם אתה יכול לעצור ולא לתקשר לפני מערכת יחסים. באופן פרדוקסלי, אולם החברים שלנו אינם האפשרות הטובה ביותר עבור תקשורת רומנטית ארוכת טווח.

דעתו של הפסיכ ... Читать дальше »

Просмотров: 1176 | Добавил: ionet6h | Дата: 21.06.2022 | Комментарии (0)