14:10
סקס ידידות: הסיבות שעבורו עדיף לא להסתבך בו

חברים יכולים להיות אוהבי? שאלה זו מתעניינת בחוקרים מארה"ב. נערכו הם הראו סקרים: שניים מתוך שלושה סטודנטים לפחות פעם אחת היו קשר מיני עם חבר או חברה. ויותר משליש מהנשאלים - וזה 36% - כיום הם אוהבי החברים שלהם.

התוכן של המאמר נערות ליווי בהרצליה

1 חוות דעת של הפסיכולוג 2 מהם היתרונות האלה 3 חסרונות עיקריים 4 אם אתה עדיין רוצה רומנטיקה: מה לעשות

באופן כללי, סקס ידידות יכולה להיות רעיון נהדר אם אתה רק רוצה ליהנות בלי חובות נוספות. עם זאת, לפני העוסקים בקשר עם השני, זה שווה תחשוב אם אתה יכול לעצור ולא לתקשר לפני מערכת יחסים. באופן פרדוקסלי, אולם החברים שלנו אינם האפשרות הטובה ביותר עבור תקשורת רומנטית ארוכת טווח.

דעתו של הפסיכולוג המומחה

במחקר הנ"ל התקבל גם תוצאה מעניינת: ידידות הפכה ליחסי אהבה רק 10% מכלל המקרים. אחד החוקרים המובילים סקוט ג 'ונסון מאמין: "אם אתה חברים עם אדם - הם חברים על בריאות; אם אתה רוצה לקיים יחסי מין איתו - למה לא, אם זה אחד או פעמיים פעמים?

עם זאת, לגבי מערכות יחסים, זה פשוט אומר רומן עם חבר או חבר עד סוף הידידות שלך. לפעמים זה אולי נראה בשבילנו שאנחנו מרגישים אטרקציה מינית לחבר.

עמידות סובייטית וחסרון של מידע זרוע מסקנה כוזבת כי ליווי הוא משהו היום, הוא עצמה, זה שווה כל כך הרבה כדי להשתיק. אבל כאן כמה יחידות יודעים כי ליווי השירות בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

עם זאת, למעשה, אנחנו יכולים לדבר פשוט על אהדה עמוקה לאדם. אם אתה לא מרגיש את הכוח שלך כדי לעצור את הקשר המיני בזמן - לחשוב שלוש פעמים, אם זה שווה להיכנס אליו. אחרי הכל, זה אפשרי כי אתה מאבד חבר טוב. האם זה שווה לסכן ידידות למין? אני חושב שלא".

מה הם אלה pluses2

בסיסי היתרון של חיבור זה הוא כי חברים הם במובנים רבים דומים על ידי הטבע. חבר, הפך למאהב, באמת יכול להיות האדם שאיתו אתה יהיה קל וממוקם היטב בקרבת מקום.

גם בלתי אפשרי להכחיש ולהניב מין כזה. אם במשך זמן רב היה אדם נאלץ להימנע - זה לא מפתיע שהוא מוכן להתעמת חבר. אורגזמות רגילות בהחלט שימושיות לבריאות; עם זאת, אותו הדבר פסיכולוגים ממליצים לפנות לדמיה עצמית, ולחכות לימין שותף לתקשורת רומנטית, במקום לקלקל יחסים ידידותיים.

Mains3 הראשי

בנוסף לסיכון ידידות הפסד, ישנם גם שתי סכנות בולטות של קרבה כזאת. כלומר, הריון ו std. אפילו חברים טובים יכולים להעביר מחלת מין או להיכנס להריון, כמו כל אחד אחר. אם אתה לא נוח לנהל משא ומתן מניעת מניעה ומניעת מחלות - עצירה, מייעצת ג 'ונסון. לא נותנים לפיתוי של הרגע. פחות מ -10% מהתלמידים שנערכו סקרים דיווחו כי הם חושבים בדרך כלל על הסיכון של STD.

כן תמיד קשה להפריע למין. "אדם מתמקד באמונה כי הוא יוכל לתרגם יחסים ידידותיים לרמה חדשה, "מדגיש ג 'ונסון. "עם זאת, לא משנה כמה קשה, יחסים מיניים עם חבר שווה פסיקת. אם זה עדיין לא הפך למשהו יותר, ואתה לא לא לקשור אותך רגשות חזקים - לעשות את זה בהקדם האפשרי ".

אם אתה עדיין רוצה רומנטיקה: מה לעשות 4

אפילו עם טוב חבר שאתה יודע במשך שנים, אהבה נשארת סוג מיוחד של יחסים. ו אף אחד לא יכול להבטיח שהכל יהיה בהצלחה. עם זאת, אם תחליט עבור יחסי אהבה עם חבר, פסיכולוגים נותנים את ההמלצות הבאות:

עבור לתאריכים אמיתיים. מצטערים, אבל כל קונצרטים ביקר במשותף, סרטים ואירועי ספורט אינם נחשבים היכרויות. אז להיות נחמד, לארגן אחד את השני תקופת מאפייה ממתקים מלאים. לאחר מכן לתכנן פעילויות משותפות יותר. כגון, למשל, איך חגים בסוף השבוע. זה יעזור לך לראות אחד את השני כשותפים, לא חברים. אל תעשן למיטה בתאריך הראשון. יחסי מין עד שניכם מגיעים להחלטה נבונה להתחיל קרבה. מגע עם פסיכולוג. כמובן, אתה חברים טובים; אבל ידידות לא תמיד מדברת על תאימות מינית, השקפות משותפות על כספים, מנוחה, סדרי עדיפויות משפחתיים ... עדיף לדעת על אמונות אלה של זה עם אדם מאומן במיוחד - יועץ פסיכולוג. להישאר יחד מבלי להזין קשר אינטימי כדי להעריך את החסרונות של זה. זה אפשרי עבור זה, מספיק שבוע משותף. ואחרי סוף השבוע הראשון, אתה יכול להבין כי הילדה היא קצת, משאיר מנות מלוכלכות בכל מקום, אתה לא צריך - גם אם אנחנו מדברים על החבר הכי טוב.

"לפני להשקיע באדם מבחינה רגשית, לראות אם אתה יכול לחיות עם אדם כזה כמו שהוא (היא). אולי החבר שלך מבלה כסף ממש ושמאל? או שהוא לא אוהב לישון בבית בסופי שבוע? אולי אתה צריך סקס שלוש פעמים בשבוע, וזה "חותם" הוא מקסימום מסוגל לשמח את עצמך ופעמים אחרות בחודש?

וזה עדיין קורה כי אחד אוהבי אוהבי בויין ו nosno חלומות של ילדים, וזה לא הכרחי עבור השני.

מוסמך אסקרטים חלום לשתף פעולה עם האנשים העשירים של ישראל. כולם חסרי עניין ואבנים. רק זה עכשיו לא רק רגעים שימושיים בעבודה.

תחשוב על כל הרגעים האלה; לדון בהם אחד עם השני או בנוכחות פסיכולוג מוסמך, "- מייעץ לג'ונסון בסוף הראיון שלו.

Просмотров: 1185 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar