18:59
תנאי של שלושה "C": פיתוי, מין, עקביות

אהבה היא תחושה נפלאה שממלאת ללא ספק את הלב של כל אדם עם כוונות טובות. עם זאת, זה בדיוק אותה תחושה שאתה יכול להרוס כל תקוות ולעשות חיים נוספים של בלתי נסבל. מהו הסוד וכיצד "לחיות זמן רב בשמחה" עם השותף שבחרת? שאלה זו מעונה על ידי נערות רבות שאינן מורגלות לקבל כשלים ואלה שרוצים להיות מספר של לוויין אמין ונאמן. כמובן, את הבונוסים כמו מראה יפה, מוח חד והכנסה טובה צריך ללכת אליו "סט". וכל גברת יפה יוכלו למצוא את הנסיך בברכה שלה אם הוא זוכר את הכלל של שלושה "C". נערות ליווי באילת נערות ליווי באילת נערות ליווי באילת

טריו נגד תבוסות בחזית האישית
  • הֲסָתָה. הדבר הראשון לעשות כל בחורה היא לסתם לפתות את השותף שלך. מצא מוצלח ועשיר הוא לא כל כך קשה, כי גברים מטבעם השאפתני שלהם שואפים עבור צמרות של מדרגות הקריירה. אבל מה אני יכול לשים זכר כזה כדי שהוא להשתגע? נסו להרשים לא רק תכונות חיצוניות, אלא גם פנימי. למד על התחביבים שלו ולשחק אותו. רוב הגברים אוהבים כאשר התחביבים שלהם מוערכים, גם אם זה בעיצוב בתים מ גפרורים.
  • מִין. בניגוד לדעה מקובלת בדרך כלל, להיכנע ביום הראשון - זה רחוק מ Comilfo. אבל גם להדק את הרגע מרגש מדי. בנות צריכות לזכור. כי גברים עשירים הם ציידים מהירים ורצים, אבל רק במרחקים קצרים. הם יחפשו את הסכמתך, אך לא יבלו יותר מדי זמן. בחר רגע כאשר הרצון שלו הוא חזק ככל האפשר ולארגן קסם אמיתי במיטה!
  • עוֹשֶׁר. אם היית מסוגל ללכת איתו ככה תקשורת פשוטה למיטה, אתה יכול להיות בטוח כי המפתח לשינה שלו כבר בכיס שלך. וכל מה שאתה צריך כדי לקבל את זה הוא לנטוש את היתרונות המוצעים! זכור כי רכישת מתנות יקרות, שותף לא תמיד רוצה להראות את הטיפול שלך בשבילך, במיוחד אם בקושי התחיל היחסים שלנו. לרוב, אז הוא בודק אותך על mercanties. להוכיח לו כי האינטרסים שלך רחוק מחומר, וזה יהיה לשים את כל העולם על הרגליים!
  • כל בחורה היא להוטה עבור אגדה אמיתית בחייו. לפעמים הסיפור הזה מתברר להיות בכלל זה שצויר בחלומותיהם. Dont להיות נסער! הצג את הטיפה של מעשיות ותכליתיות, ולאחר מכן תוכלו להצליח "לתפוס את הוו" של הנסיך העשיר והיפה שלך!

    Просмотров: 76 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar