08:00
מה תופס לשימוש עם חבר קטן כדי לספק אישה

"UNTI-WAY, איזה מפואר!"- היא לקחה אותו בעדינות לכף היד לוקופולי חייך. חבר מתאים במיוחד בידו וקפא. הבעלים שלו היה מוכן ליפול ממבוכה. הוא הבין: ערב רומנטי היה מוזן ... "

התוכן של המאמר

1 הערה קטנה 2 אקרובטי etudes 3 סגנון doggi 4 תנוחה שטוחה 5 לוטוס 6 תנוחה אנכית 7 בצד 8 תנוחה מיסיונרית 9 רוכב 10 ODA חבר קטן

אז זה יהיה אפשרי להתחיל סיפור מרתק על הרפתקאות עצובות של חבר קטן. והכול יהיה כלום, אבל הנה הבעיה - התנועה דחופה וחיה: אילו תנוחות עבור חבר קטן תאפשר לך להרגיש ענק סקס.

Remarki הקטן

כדי להרגיע מיד את הקורא נרגש, תצטרך לצלול לתוך העולם של אנטומיה ורפואה. סרגל בכלל? אז, הגדלים הממוצע של הפין זכר הם בתוך שבר תוף, 10 - 15 ס"מ. פין קטן יש לרוץ מ 3 עד 9 ס"מ. Micropenis: עד 2 - 3 ס"מ. אזור רגיש של הנרתיק נקבה ממוקם על 3 - 4 ס"מ עמוק, לא יותר.

תְפוּקָה? אפילו שרביט לקטוף בטיפול מיומן מסוגל לספק לגמרי אישה. אתה יכול לנשוף! כתוצאה מכך, שליט בתנור ומקדימה! לכבוש את הקודקודים של מיומנות מינית.

אקרובטי etudes2

כדי להביא אישה לאורגזמה לא צריך לנסות לקפוץ מעל הראש שלך. בזהירות לבחון קמה סוטרה. אבל אם זה את המסה הגדולה על סקס אינה זמינה, אז יש צורך להפעיל את המוח ולנסות "לשטוף את האופניים".

שאלה: מה מספק את הרגישות הגדולה ביותר במהלך יחסי מין? מימין: חדירה עמוקה של חבר הנרתיק של אישה, קשר מתמיד ותנועות הדדיות מבלי ליפול. אז אתה צריך למצוא תנוחות כאלה שיעזרו להבטיח את ביצוע של כל הפרמטרים.

Doggi Style3

מנקודת מבט של הטבע, יציבה זו מוצלחת ביותר עם צד אנטומי. אישה עומדת במצב הברך, טוב, או פשוט יורדת. אדם מחזיק את ירכיה בתקיפות ועושה חדירה ותנועה שלאחר מכן. בתנוחה כזו, אדם יכול בקלות לשלוט על עומק החדירה, לשלוט על קשר מתמיד של החבר עם הקירות של הנרתיק, להתאים את המהירות.

סוד קטן: לגירוי טוב יותר וליצור אשליה גדולה, אתה צריך להפחית את הישבן של האישה יחד, איך לצמצם את טבעת הנרתיק עצמה. החיכוכים צריכים להיות קצרים והלם. פשוט לשים לעשות תמרונים לדחוף. יציבה זו היא גם טובה כי הבעיה של שמנמן גבירות נפתרה, שיש להם קפלים חמוד לגנוב חבר קטן.

מידע נוסף על סקס בסגנון Doggi Pose לקרוא במאמר הבא שלנו יותר על ידי הפניה.

שטוח pose4

וריאציה בנושא "Doggi בסגנון". האישה שוכנת על הבטן, אדם ממוקם על גבי. כל הקסם הוא כי עם תנוחה כזו, חבר הוא מאוד עטוף היטב בנרתיק, וזה כמעט בלתי אפשרי להחליק החוצה.

בונוס: אם הזין עשה לברוח, אז הוא בדרך כלל מתחיל להחליק לאורך perineum. בשל זה יש גירוי מדהים של הדגדגן. בשלב זה, זה מבט כי הוא כל כך הום, ואז אתה יכול להחזיר חבר למקום העבודה המיידי שלו.

אם האהוב יש צורות מעורר תיאבון, זה הגיוני תיקון. במקרה זה, האישה האגן מורמת, ו החדירה נעשית נוחה יותר.

לוטוס 5

לוטוס תנוחה במין חושני מאוד. שותפים ממוקמים יושב פנים זה לזה. האישה עוברת לגבר והגרוע ביותר עם רגליה למותניים. גבר יכול לגזול מעט שותף וללחוץ אותה על מותניה. עופרת פאלם כאן ניתנת לאישה.

התנוחה טובה כי בנוסף חדירה עמוקה ואמינה, שותפים יש אפשרות נפלאה של קשר חזותי ומישומי. אגב, יציבה זו יכולה לשמש על כל משטחים. זה אידיאלי עבור סקס על השולחן, למשל, או אוזניות מטבח. שותף יושב, אדם עומד. מאוד נוח לשניהם.

עבור אוהבי ספורט בעל סיבולת טובה, אתה יכול אפילו להחיל את ההצגה הזאת עומד כאשר אדם מחזיק אישה בזרועותיו.

תארו לעצמכם חלומות אישיים בישראל קל אם אתה מודל שיק מאוקראינה. לעבוד בישראל היום בפנאי. נשים של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל היום אתה יכול להרוויח חודש מ 3000 $.

על איך לקיים יחסי מין על השולחן עוד עם נוחות רבה עבור שניהם לקרוא מאיתנו.

אפשרות נוספת לתנוחה זו נראית כך. איש יושב על ברכיו מתפשטות את הרגליים. יש צורך לשבת כך שהישבן הסתמך על העקבים והברכיים התפשטו. האישה שוכבת בצד. רגל אחת עוברת תחת גבר, ואת הרגל השנייה, השותף הגרוע ביותר ירכיו. תנועות מסופקות שני השותפים, אין נוקשות.

אנכי פוסה 6

שיטה זו מעניינת כי יחסי מין זה יכול להיעשות בכל תנאי. תנוחה קומפקטית מאוד, המאפשרת סקס אפילו במעלית. שותף מספיק כדי להישען קדימה ומטה. אתה יכול לסמוך על שום דבר. האיש מקבל גישה חופשית. באופן עקרוני, זהו וריאציה על "סגנון הדוגי".

בצד7

תנוחה רגועה מאוד אחרי יום קשה. גבר נופל על צדו, אישה פונה אליו מעט deflects קדימה על ידי מכות בחזרה. רגל אחת נקבה מתכופף בברך ומכניס על גבר הירך. וכאן, תשומת לב, אדם חייב להתפרץ אישה, ולא נזרק בחזרה על הגב.

אותו הדבר ניתן לעשות פנים אל פנים. זה פשוט אישה היא בניצב לגבר ומלחמה על רגליו. מתברר כי השותף הוא בין הרגליים של האישה.

מיסיונרית

זה הגרוע ביותר שאתה יכול לנסות את הבעלים של צנוע "חבר". אבל יש דרך החוצה. זהו סוג של וריאציה של "SANWICHER" נושא. סָמוֹך שותפים צריכים להיות ממוקמים על כתפי אדם, ואת השותף עצמו צריך banded קדימה ככל האפשר. מה קורה באותו רגע: אישה כמו הופך לתוך הכדור, האגן עולה ככל האפשר. הנרתיק נמצא ברגע זה בגובה נוח ובזווית נוחה. כמובן, אישה במיוחד בתנוחה זו, לא לזוז, אבל שום דבר נורא, תן לגבר לעבוד.

Rider9

תנוחה מועדפת של כל הגברים. ובכן, מה, הם משקרים לעצמך, יש לך עיניים מהנאה, אתה רואה את השותף בכל התהילה שלו. יציבה טובה מאוד. הנוחות שלה היא כי אישה יושבת על גבי, עצמה עושה את כל התנועות. זה בקלות מתאים את עומק החיכוך.

תנועות לא יכולות לא רק למעלה, אבל קדימה ואחורה. כאשר נעים במישור אופקי, מתרחשת גירוי נוסף של הדגדגן, אשר יכול גם לעשות גבר אם זה לא מתעלף למדי מן הנאה.

איסוף מוכן רוצה לעבוד עם עשיר ישראל. כולם חסרי עניין ואבנים. רק זה לא רגעים חיוביים מאוחדים בעבודה.

רק לקפוץ באופן פעיל מדי, כדי למנוע פגיעה.

אודה חברה קטנה 11

מתברר כי הסיבות להפרעה על גודל ולא. מצא תנוחות עבור שולחן עבודה קטן אינו מהווה. עוד ללא עוררין פלוס "לשון" היא הזדמנות לקבל מציצה סופר. מחזיקי מידות "סוס" לא יכול להתפאר במגוון של ליטוף אוראלי. אישה נדירה מחזיקה בטכניקה של "גרון עמוק".

אבל הבעלים של "ניחוחות" יכולים בקלות לחוות את האושר של צלילה מלאה. נשים מתקדמות במיוחד יכול אפילו לקחת בפה ואשכים בו זמנית עם חבר. אז, "ענקים" בעצבנות מעשנים בצד, בעוד הילד "בוחן" בלוטות. נערות ליווי בחיפה

כן, ובכלל, סטטיסטיקה מראים כי חברים גדולים בחיי היומיום יש דירוג נמוך יותר לעומת קטן ובינוני. כאשר אישה תוכניות מין ממושכות, שנים, במשך 20 קדימה, נשק גדול של אהבה הוא די יכול להפוך את חדר השינה בעינויים, כואבים מדי לפעמים מתרחשת.

אז, אין דבר כדי להמיס nyuni: תנוחות עבור חבר קטן קיימים, מספיק כדי לעשות קצת פנטזיה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

איך נשים שייכות לגברים עם חבר קטן? התשובה לשאלה זו היא פשוטה מאוד. רוב הבנות מחויטות ראשון אהדה, להתאהב בבחור, ואז ליפול למיטה איתו. לפיכך, לפי הזמן של היכרות עם איברי המין, הנערה כבר באופן עקרוני בכל מקרה מה הם גודל. ואם הכל יהיה כל כך "מיני", אתה תמיד יכול לספק את השותף עם הידיים, שפה, צעצועי מין. הדבר העיקרי הוא תשוקה ופנטזיה! תאמין לי, בנות הן נורמליות לגמרי לגברים עם זין קטן. יתר על כן, לדעת תנוחות מתאימות, אתה יכול לעסוק במין מרהיב, ללא קשר לגודל של הפין.

Просмотров: 91 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar