15:51
למה, בסופו של דבר, ללכת הקצאות אחרי סקס בגברות וגברים

לעתים קרובות, לאחר הקרבה, יש הקצאות משני השותפים. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי בפרט זה נוגע למצב כאשר המעשה המיני לא הוגש. זה יהיה רע אם לא נשגנו את העובדה כי כמה יתמות וריח אחרי סקס הם הנורמה, אבל לפעמים המראה שלהם אומר על התרחשות של בעיות בריאותיות. ואכן, כל אדם צריך גם להבחין בין הקצאות רגילות מאלה שיש להאזין. ואכן, בדרך זו הגוף יכול לקרוא על דלקת או מחלה, עם כל זה מאוד אדיר.

התוכן של המאמר

1 הקצאות MIDEN בגברות 2 רגיל מבחר של צעירים 3 מדגיש את זה מהר על הפרות 4 פריקה צבע לבן 5 בחירה צהובה 6 הקצאות ירוקות צבעים 7 פריקה ורודה 8 דמים בְּחִירָה 9 תנאים מוקדמים עם דָם 10 דרכים של ריפוי פְּרִיקָה

Miden הקצאות אצל נשים

טִבעִי סיכה בולטת כל הזמן, ובמהלך הקרבה, בדרך כלל, זה מספר גדל באופן משמעותי. בהחלט, ראוי להזכיר כי פריקה כזו יכול להיות כמה זמן לאחר יחסי מין ואין שום דבר יוצא דופן. הבחירה היא לא רק אחרי סקס, הם פועלים במהלך כל מה שכולם יודעים, תקופת הילד של הגברת, משנה מעת לעת את צבען, עקביות וריח. אם הם מזוהים, ראוי להעריך את כל התנאים המוקדמים במצטבר, אז זה יהיה ברור אם יש סיבה חרדה.בחירה זכרית היא תופעה נדירה יותר ולכן סביר למדי הם סוף סוף לגרום לדאגה יותר.

רגיל הדגשת GUYS2

ראוי לציין כי הם אינם מספקים אי הנוחות אינם גורמים לכאב, כלומר סיכה, שהחל גם להתבלט במהלך תהליך הקרבה. גברים צעירים סבירים פחות יש קשיים הקשורים להתפתחות של פריקה, אבל לא חושב כי קשיים אלה אינם חשובים. נוכחותם של הפרשות היא על הפרות מסוימות בגוף, ועם רגשות כאב נלווה צריך ליצור קשר מיד לרופא.

על איך למצוא ריח גיוס מחבר, לקרוא את המאמר על ידי הפניה.

פריקה, אילו מרכך של הפרות 3

ולא דרך במשך זמן מה לאחר סקס, הופיע מבחר יוצא דופן, זה יכול, לשים את זה בעדינות, לקרוא על הפרות פתולוגיות בעבודת הגוף. נראה שיש לשים לב שלך רגשות בפריקה ומצב כללי של הגוף. באמת, הקצאות יכול להיות צבע שונה וצבע מסוים, ריח וכמות יכול סוף סוף מתכוון קשיים, כפי שכולם יודעים, של אמנים שונים רודה.

בְּחִירָה צבע לבן 4

מבחר לבן לאחר סקס הוא בדרך כלל לא מייצגים כיצד הוא הוקם, אין סכנה מאשר לא מלווה אחרים נראה לא נעים תסמינים. תסמינים אלה כוללים ריח חמוץ לא נעים עקביות curd. אין ספק, ראוי להזכיר כי לעתים קרובות אלה סימנים אלה הם אומללים כי הגברת חולה. גם הצעירים, כפי שנהגנו לקרוא, פריקות דומות, כמו קיכלי מועבר ככל שאנו מתייעצים, שיטת קשר במהלך מין. ולא מישהו מן השותפים ראה דומה, אתה צריך להשתמש בשיטת המכשול של אמצעי מניעה במלואה מַרפֵּא.

לבן הקצאת הכמות של מאג'אן עם לא נעים, שכן אנשים רגילים להביע, ריח הדגים מתפלל בכך גינוזיס חיידקי החל.

שירות ליווי בישראל משולם היטב. לעתים קרובות, הלקוחות הם בחורים משגשגים שרובעים במיוחד עם הרצון מאוכזב במבט אחד בפגישה, הליכה מתחת לגברת יפה. הרווחים האלה די מספיק כדי להבטיח שהכל הכרחי.
https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/

התערובת יכולה להיות הומוגנית והן מתולתל, ההבדל העיקרי בין הנגנון מן הטרוש - הריח.

פריקות לבנות עבות עם כאב כאשר השתנה וגירוד, ממוצע מחלות מין. כמו כן, הקצאות אלה מלווה ריח לא נעים מאוד מאוד. בדרך כלל, הפרשות כאלה לא יהפכו את עצמם רק לחכות ולהתחיל למעשה אחרי כמה שעות לאחר שזה נראה יחסי מין לא מוגנים.

כדי להיות פחות סיבות לדאגה, לעתים קרובות אתה צריך להשתתף הרופאים, זה כלל חששות וגברות וצעירים. תדירות מומלצת של ביקורים בגינקולוג - כל שישה חודשים. גישה אחראית לבריאות תעזור, בסופו של דבר, להיפטר ממספר עצום של בעיות ולהזהיר מחלות חדשות. מחלות של מערכת הצעירים של הצעירים שקשרו רק עם הפרשות, אורולוג עוסקת, ובמובן של מחלות זיהומיות של הוונרולוג.

פריצה צהובה 5

אלא הבחירה יש צבע כהה ריח לא נעים, זה אומר על נוכחות של מחלות זיהומיות המועברות מינית. זמן טבועה את הופעת הפרשות כאלה - בערך למחרת לאחר סקס. הם מלווה איך אנחנו רגילים לקרוא, כאב חזק במהלך השתנה.

גם צהוב הקצאות ניתן גם להיבחר על תהליך דלקתיים, אשר עובר לתוך מערכת טובה. אלה כוללים מחלות כאלה כמו מודלק מכונות צינורות הרחם, קולפית ודלקת הנרתיק. בהחלט, הוא מייצג את מה שיגיעו, תהליכי התצפית מעת לעת מלווה בטמפרטורה מועילה בשלבים המוקדמים, אז כמעט הכל לא לשים לב איך אנחנו רגילים לקרוא, פריקה צהובה לא נעימה. זה בלתי אפשרי, באופן כללי, כדי לאפשר, אחרת המחלה תתפתח עוד.

הקצאות ירוקות צבעים 6

הקצאות שיש קיל ירקרק הם מלמונים כי בגוף בסופו של דבר יש מחלה אדירה. הקצאות ירוקות פירושו נוכחות מוגלה. זה מקובל על מחלות אדירות כאלה כמו chlamydia, זיבה ומיקופלמה. זה בדרך כלל שלטים קשורים, זה בדרך כלל גירוד אחרי סקס, יובש אדמומיות של איברי המין. כל מדגיש של צבע ירקרק, אפילו עם תערובת של צבעים אחרים, הם נמסו כי הגברת נשברת על ידי microflora בנרתיק. הכנסה זו אינה מועברת גם לשותף.

פריקה ורודה

הקצאות, קוק רובנו התרגלו לקריאה, צבע ורוד לאחר המין עשוי להופיע סיבות טבעיות. זה יכול ברזל כי עכשיו המתאים ביותר זמן להריון, או עד מהרה זה נראה להתחיל, כפי שאנו מביעים, עוד הווסת. כמו כן, הקצאות ורוד עשויות להצביע על הריון הקיים כבר.

בְּחִירָה צבע ורוד יכול להופיע כתוצאה של microcracks כי הם נוצרים ב תוצאה של סקס סוער. טיפות דם נראה מעורבב עם סיכה, בסופו של דבר, יוצא צבע ורוד. ולא גברת, באופן כללי, משתמשת ספירלה כמו אמצעי מניעה, אז כזה ההקצאות הן גם כנראה לא נושאות כמה מטופלים, אין נזק.

אות O הסכנות הן בשפע, כפי שאנו מתרגלים לקריאה, הקצאות ורודות המופיעות אחרי כל אחד חוק מיני. פריקה כזו, לשים את זה בעדינות, יכול לקרוא על הריון ectopic או הפסקה השחלות. כולם ידועים יש רגשות כואבים עם כל זה. ולא בידוד של צבע ורוד יש ריח לא נעים, זה מציין דלקת של השכבה הפנימית של הרחם. לעתים קרובות מצב זה מלווה טמפרטורה מועילה ורעות רעה.

דָם בחירה 8

בדיוק כמו ורוד, דימום אחרי סקס יכול להיות שונה. אין סיבה לחרדה כאשר המספר מבחר רגשות קטנים ואחרים אחרים. ראוי לציין מה זה קורה מחזור הווסת החדש, גם במהלך הביוץ. לכוון את תשומת הלב לעובדה כי בידוד גרוע עם הדם יכול להיות כאשר לוקחים אמצעי מניעה הורמונליים או כאשר נעשה שימוש סְלִילִי.

במקום מין u הבנות היו ראשוניות, אז נוכחות של דימום היא הנורמה, כפי שהוא חזק יותר קְרוּם הַבְּתוּלִים. זה קורה כי הדם מגיע אחרי המין האחורי, ואת הגברת בטעות מאמינה כי אלה מבצעים ללכת מן הנרתיק. זרימת הדם מחוברת עם פציעות כמו אנשים רגילים להביע את פי הטבעת, אשר לא רק מיועד לאופן שבו כולם יודעים אינטרקום. סעיפים בדם סוף סוף יכול להפריע לאחר סקס מוצק. כמו במקרה של פרשות ורודות, הם מופיעים בסופו של דבר microtrams של קרום רירי ליידי איברי המין איברים.

ולא הקצאות ללכת בשפע במשך זמן רב - יש סיבה חֲרָדָה. שלח תשומת לב לעובדה כי זהו אות הגוף על הבעיה נראה. במיוחד גדול אובדן דם הוא מסוכן לכל החיים, במקרה זה, להתייעץ עם -.

אֲדַמדַם בחירת סקס הריון אקטופי ממוצע ומחלות שונות ממש לפני השכלה גידול סרטני. יש לציין כי באופציות כאלה, הבחירה תהיה מלווה כאבי רעל ילך אחרי כמה מאיתנו התרגלו לקרוא כל יחסי מין. לא הרבה מי יודע כי גם מסוכן לבריאות פריקה עם קרישי דם, במיוחד מאשר הרבה קרישים הרבה. זה גרוזני סיבה ליצור קשר עם הרופא.

תנאים מוקדמים S דם 9

אצל גברים ניתן לראות כפי שנהגנו לקרוא, מדמם ממין, בחבר הסופי אחרי סקס. זֶה מחובר לעובדה כי גברים כפופים גם לאנשים המשמשים להיות לידי ביטוי על ידי מחלות שונות כמו טבע מדבק ודלקתי. אבל מאשר במקרה של איך אנחנו רגילים לקרוא, הגברת בחירת הדם לעתים קרובות נראה הנורמה, ואז פריקה של דם באדם פירושו כמעט מאה אחוז מחלה.

אני אתן דם במהלך המין יכול להופיע כמה חושבים, סיבות שונות. אולי העובדה כי מי מהם, כפי שכולם יודעים, הנורמה אינה מאיימת על בריאות נקבה?

אוֹרגַזמָה. עם אורגזמה של קירות הרחם, הוא מופחת ולא הגברת מצפה הווסת בעתיד הקרוב, מאה אחוז יכול להיות נוכחות מאיתנו ככל האפשר, Majakhan. עיכוב של הווסת. במקרה זה, במקרה זה, יחסי מין, לשים את זה בעדינות, הוא הקתוליצר הרגיל, שבו מחזור הווסת מתחיל. הֵרָיוֹן. עם תזונה של הריון מן הנרתיק, sucrovice עם מגורים של דם עשוי להיות מכובד. בשלבים המוקדמים זה קורה כך לדבר כי הרחם ברגע זה הוא די רופף - כך הגרמן קל יותר לצרף לקיר. בתאריכים המאוחרים, הרחם הוא גדל מאוד בגודל והוא די קרוב לנרתיק, אשר, זה הפך, אומר על פציעות אפשריות במהלך יחסי מין. הלידה האחרונה. אפילו יותר ממספיק פריקה לאחר הלידה הסתיים, לאחר יחסי מין ייתכן שיש כמות קטנה של דם מהנרתיק. אז הגוף מנקה את הרחם לאחר חיי העובר ואת המין יכול, ולכן, לעורר את הפלט של השאר. בִּיוּץ. זהו תהליך שבו הממברנה של הביצים שבורה נימים קטנים להתפוצץ להתפוצץ. אם אתה רוצה להיכנס להריון, שותפים נראה שיש סקס ישירות במהלך ovulyatsi. יש צורך בעובדה כי תהליך של שבירת ביצים, כפי שישבנו איתך, יחסי מין לא מתאים זה לזה בחלק מהבחירה, אבל בקנה אחד. לכן, במהלך הביוץ, בבינקוקולטין מיני היא פריקה דם קטנה.

דרכים של ריפוי פריקה

ולא בחירה לאחר מין לספק אי נוחות, כאב ויש לי עוד concomitant תסמינים, הפתרון הטוב ביותר, בסופו של דבר, יפנה לגינקולוג. הרופא מחייב זמינות או היעדר מחלה תאבחן ורשום ריפוי.

כמה גבירותיי, בסופו של דבר, מעדיפים רפואה מסורתית והם מצליחים בהיבטים הבית שלהם. זה שווה לשמור בראש כי יש צורך להשתמש, כמה הם חושבים, שיטות עממית נדרשים בזהירות, מאז כמה מהם סוף סוף להחיל נזק נוסף.

בחלק האפשרויות סוף סוף יכול לבוא לעזרת האמבטיה עם עשבים כאלה כמו קמומיל, רחוב, קלנדולה. שלח תשומת לב לעובדה כי ריכוז של ריפוי דשא במים צריך להיות בינוני, כך שאין לא הסיכון לייבש את הממברנה הרירית, ואת הטמפרטורה של חדר האמבטיה, נעים אל הגוף. גם נצרך טמפונים ספוג עם הדשא או חומר לקבלת כתבי הקודש.

עַכשָׁיו יש מספר עצום של אטמים המיועדים לריפוי דלקת ומניעת מחלות שונות של מערכת oodogenital. ואפילו לא צריך לקרוא כי הם ספוגים צלעות של דשא ריפוי שונים. זה מאוד טוב להדגיש מה אטם כזה צריך ללבוש לפחות ארבע שעות, אחרת יש סיכון של גידול חיידקים ותוצאות, בסופו של דבר, יהיה לא נעים.

חריגות Vlogaliss - חלק בלתי נפרד מהצומת של כל אחד מהם נשים. הקצאות תלויות כמעט בכל הנסיבות, כגון מחזור הווסת, הריון, הקדמה של אמצעי מניעה הורמונליים ועוד אַחֵר. ואכן, ולא את הגברת עם כל זה לא מרגיש כאב, גירוי וכל, כפי שרבים באים לידי ביטוי, רגשות לא נעימים, זה אומר הכל ב להזמין.גם הבחירה לא צריך להיות ריח לא נעים.במקום יחסי מין הושלמה על ידי שפיכה בנרתיק, אז זה לא יכול להיות פריקה שקופה או שקופה או לבן מן הנשים לאחר מכן.

תחזוקה של גברים עשירים - פעילות קשה נפשית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. זה יותר נעים לבחור ליסר, אשר יהיה להדגיש את הסטטוס יהיה חברה יפה.

לכן, השרידים יוצאים, איך כולם נמס, מים זרעים בדרך, כפי שכולם מובנים, חומר סיכה של נשים.בחירה זכרית אחרי סקס היא גם לא משהו כמו יוצא דופן.

במחלה חשודה, עדיף ליצור קשר עם הרופא ולסיים, כפי שכולם יודעים, מגעים סקס לפני מציאת תנאים מוקדמים. חלק מהמחלות של מערכת oodogenital גם לגרום תצורות בלתי הפיך ולהוביל כיצד אנו מבטאים, אי פוריות זכר. גם סיכון גבוה להדביק שותף, שכן כמעט כל המחלות של גברים מועברים רק, אבל הם לא פוגעים בהם.

הנושא של קיכלי אחרי סקס מתגלה במאמר שלנו.צְהַבְהַב בחירה לאחר סקס שיש עקביות של ריר, לרוב לא מייצגים כמה חשיבה, אין איום על בריאות נקבה, המראה שלהם הוא רק על, כי כאשר חוק המין לא נעשה שימוש קונדום. כזה אופי של פריקה זה קורה בשל העובדה כי, כמו רבים באים לידי ביטוי, נקבה טבעית, כפי שכולם יודעים, סיכה של גברים גם מעורב. מומלץ לבקר באורולוג לפחות פעמים 1 בשנה, ווניאולוג - במידת הצורך.

קפדני על נושא הריח של הנרתיק ניתן לקרוא את Stepstier הבא שלנו.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. באמת, עובד כמו סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים כיצד להתבטא, חיי המין.

בחירה מאבני איברי המין נמצאים בגברים ובגברות במהלך, אחרי סקס לחלוטין מתוך תהליך זה. אני אוהב את הגברות, את הצבע והתערובת של הבחירה הוא תלוי ישירות על השלב, כפי שרובנו התרגלו לקריאה, מחזור הווסת. ראוי לציין כי הם ולא מדברים, להתבלט בכמויות רגילות לא לספק אי נוחות, הכל בסדר. במקרה שאתה מרגיש כמה תצורות - אתה צריך בדחיפות ליצור קשר עם הרופא. יש stapps כי לא מראים את עצמם מחוץ איברי המין. אתה לא יכול אפילו לחשוד שמשהו חולה, בעוד המחלה היא אינטנסיבית, לשים את זה בעדינות, מתקדם. ואפילו יותר כך לא רק לנסות לפתור את אטמים יומיים.

Просмотров: 5026 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar