19:12
הכללים העיקריים של מין אוראלי: לספק הנאה מיוחדת

זה נראה trite זה לא נשמע, אבל הכלל העיקרי של סקס אוראלי - היעדר כמה או כללים. מין אוראלי שדה ללא רבב של פעילות אשר לא רק אפשרי, וזה גם הכרחי לניסוי. ואפילו לא צריך לדבר על מה, במיוחד, למרות בהיעדר כללים מדויקים, אתה צריך להתבונן גבולות מסוימים ומסגרות, אשר מסייע גם לספק את השותף כדי הנאה אמיתית.

התוכן של המאמר

1 חוכמה ליידי 2 טיפים גיא

דאם חוכמה

כדי להביא אדם לאורגזמה, נערה צריכה להיות מופנית ברגעים הבאים:

להראות את האינסואנטי. תארו לעצמכם עובדה אחת שאדם אוהב כאשר eniciator של סקס אוראלי הופך את דרוקו. ואפילו לא צריך לומר כי אין צורך לשכנע עד כה - עיסוק מייגע מאוד. כי הבנות צריכות לקחת את היוזמה (לא רק) בידיהם ולהתחיל באופן פעיל עם הפה שלהם של הפה שלהם. צוות צוות. זה יהיה רע אם לא צוין על ידי העובדה כי זה יתחיל לקחת ליטוף אוראלי פעיל ומאה אחוז, בסופו של דבר, להשמיט חבר בפה, לדוגמא שלך שותף. אתה יכול להבהיר את תשומת הלב לרגליו עם חבר, ואז לחזור ליטוף של ראשי איברי המין, אבל במקום זה יהיה תקוע לתנועות אכזריות ביותר, שפכו על זה עם אוויר קריר. כזה פשוט "הונאה" באופן מושלם להתכונן כמו פנטזיה זכר להמשיך את המשחק הארוטי. הסתיר שיניים. השיניים מוסתרים כל הזמן! תנועות לא נוחות שבהם השיניים נלקחות משם מודאג זכר, זה הפך חבר, כל הזמן לגרום לכאב.

תחזוקה של גברים עשירים - עניין של קשה נפשית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור נשות וילדים. זה יותר נחמד להזמין eSquiten, איזו עמדה יקצה ותאסוף חברה נעימה.

יש לציין כי אתה לומד כראוי לפתוח את הפה שלך. גלדאי הזרע. אחד הפנטזיות הגבריות הנעים יותר הוא גברת מאהב שאינו חווה גועל לזרע זכר. לידיעתך, אם אינך מאמין לאוהבי אקזוטיים, כפי שכולם אומרים, הטעם התמכרויות, אזהרה שותף מראש. הזרע לא בהחלט לבלוע. אפשר לישון ברגע הנכון במגבת או בכף. יש שיטה אחרת, שבה הגברת יכולה, לשים את זה בעדינות, להראות את הערצתך לגברים. כאישה, סוף סוף, מתחיל להרגיש את הקרבה של אורגזמה שותף, אתה צריך לדחוף את זה חבר ככל האפשר בגרונס. כך, הזרע, אשר גם ejaculates תחת לחץ, מעביר את כל חיישני הטעם של השפה של הנערה, בהתאמה, הטעם ותערובת של הבחירה להישאר מעיניהם.

טיפים Guy2

אם אורגזמה עבור ברמה הפיזית, אדם בריא כמעט תמיד, זה הפך, הוא איך אנשים משמשים להביע, רגיל הסוף, כפי שהיינו מדברים, יחסי מין, אז עם "הגמר נקבה" יצטרכו לעבוד מעט. את מציצה יכול, בסופו של דבר, להחיל כמו prelude, cunnilingus - לא צריך. העובדה היא כי בעוד הגברת לא מאושרת, היא תרגיש רגשות מגעילים במהלך מגע אל, כפי שכולם יודעים, סקס אורגמים. כי אדם, לפני סוף סוף, ללכת ליטוף אוראלי, אתה צריך אור השותף שלך.

אבל רמה מספקת של התרגשות היא לא הבסיסית ביותר במהלך הנשיקות "התחתונות". הקרן והטכניקה של ביצוע. העור על איברי הנשים של הגברות הוא מאוד רגיש, ולפחות מה התנועה הלא נכונה, לשים את זה בעדינות, יכול להפחית את החום של תשוקה.

סובייטיות האזן לעצה שלאחר מכן:

אל תתחיל אינטנסיבי. לפני כן כדי לכפות הדגדגן של הנערה, אדם ששווה לשים לב לירכיה, אזור הערווה עֲגָבַיִם. המגע האינטימי ביותר חייב להיות עדין מאוד. השתמש באצבעות. תארו לעצמכם עובדה אחת שאם אדם מודע לכך השותף שלו כבר די יום סוף סוף, אתה לא יכול לעצור כפי שכולם יודעים, אוראלי ליטוף, אצבעות רזה בנרתיקיה. משם מונוטוני. אם אדם צעיר במהלך אוראלי ליטוף להשתמש באותו תנועה פרוגרסיבית עם השפה, אז לפני אורגזמה שותף הוא לא פשוט מביא. אנחנו צריכים לגוון ללטף. לְרַגֵשׁ נשיקות של הדגדגן, כמו רבים באים לידי ביטוי, שפתיים סקסיות עם יניקה חיבה. נשיקות יכולות להיות, כפי שכולם יודעים, אמנים שונים. אם התואר קרבה בין שותפים גבוהה, אז האישה יהיה כנראה מעריך את הנשיקות ספיינטיר. במקום הזה, כפי שכולם אומרים, קצות העצבים הם מאוד הרבה, כי חיבה כזו תן בנות איך אנחנו כל הזמן מדברים, את הרגשות האחרונים ואת הנאה מיוחדת. קוק לא יהיה מוזר, אבל זה סוג של חיבה אוראלית אתה יכול להתחבר עם lyukomi ליטוף ryukomi.

כל האמור לעיל לובש מכתב המלצה. כללי המין העיקריים שאינם מחיר ליישום מתייחסים להיגיינה. איברי המין של שני השותפים צריכים להיות ללא הפרעה.

תחזוקה של גברים עשירים - הפעילות של קשה נפשית. אנשים עשירים בישראל אינם רגילים לציבור להפגין נשים וילדים. קל יותר לבחור אסקורטי, אשר תדגיש את הסטטוס ויהיה חברה נעימה.

חלל הסיר חייב להיות גם לשים על הסדר. באופן ספציפי, ולכן לא מומלץ להתחיל, כפי שכולם יודעים, ליטוף אוראלי איסוף התעוררות. בהתחלה, אתה צריך לקחת dosch, nokonets, לנקות את השיניים.

בכלא רציתי לשים את זה בעדינות, להזכיר לך כי מה גורו של סקס אוראלי אתה לא קורא את עצמך, כמה ספרות חינוכית בנושא זה לא קראתם צריך להישמר בראש שלי לכל שותף חדש יש התמכרות משלה במיטה. יש צורך להדגיש זאת עדיף לשאול על מה שהוא אוהב ומה לא.

נערות ליווי בראשון לציון

Просмотров: 434 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar