07:59
היכרויות עם בנות ללא מחויבות: תכונות של מערכות יחסים

היכרויות בנות ללא התחייבות - אפשרות טובה עבור מגוון חיים אישיים. יחסים כאלה אינם מבישים כל כך, איך לפני 7-10 שנים. החברה נעשתה משוחררת יותר והיא חוששת גברים ונשים.

התוכן של המאמר

1 היבטים חיוביים ושליליים של יחסים ללא התחייבות 2 סוגים של נשים מודעות למערכת היחסים ללא התחייבות 3 כללי יחסים ללא התחייבות 4 לקוחות פוטנציאליים כאשר פגישות בנות ללא התחייבות

היבטים חיוביים ושליליים של יחסים ללא התחייבות

יש שני צדדים הצג פלוס וחסרונות.

תמיכה של גברים עשירים - פעילויות מורכבות מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. יותר חסכוני esquitenz, אחד יקצה את הרמה ויאוסף חברה מצוינת.

וכל מחליט באופן עצמאי שזה יסתדר בדיוק במקרה שלה. הצד החיובי של בעיה זו ניתן לייחס

אין צורך במערכת יחסים רצינית. אדם מרגיש טוב בלי שותף בקרבת מקום, עם זאת, פיזיולוגיה אין מקרה לפני. הגוף דורש את חלקו של אושר ולהתעלם מהדרישות שלו חסרות טעם. לכן, זה מוצדק למדי על ידי היכרות למין ללא מחויבות - לילה אחד, ללא ניסיון התנקשות נוספת בחלל אישי.

שפר פנימי ישיבה עצמית. העובדה שהנערה עברה במהירות על פי סך הכל היה מין ללא התחייבות, מאוד מעלה הערכה עצמית זכר. תחושה של "כיבוש העולם" יכול להימשך זמן רב מספיק. זה גם מעלה דירוג בין חברים ועמיתים (אם הם מספרים על זה).

חופש אישיות וחוסר אַחֲרָיוּת. גברים פוליגמיים שמחים על מערכת יחסים כזו, שכן יש להם יש הזדמנות אמיתית להיפגש עם כמה בנות ולא לשאת אחריות על מעשיהם (איבדה את המפתחות, תקועה במעלית, התרסקה גדר ואחרים.). עם זאת, ראוי לציין כי אדם הגון, כמובן, יעזור לאישה אם היא פונה אליו בקשה רצינית בשבילה.

אין צורך לתכנן עתיד משותף. ואכן, במחצית מקרים זה לא בא. טוב יותר לעשות את זה וליישם כאן ועכשיו.

סקס הוא טוב לבריאות. רגיל באיכות גבוהה, עם אובדן של קלוריות גדולה - זה יכול החלף את חדר הכושר. כמו גם סקס לוקח את הלחץ, פריקה פסיכולוגית.

עדכון חוויית מינית. שדרוג קל נדרש לכל, וגברים ונשים. לכן, החליפין הוא מעשי מיומנויות גם מתרחשות בכך היכרויות.

הרבה זמן בחינם. אחרי הכל, היחסים ללא התחייבויות משתמעות לא פגישות תכופות רק לצורך שביעות רצון פיזית. אין צורך לבלות זמן בפגישות, טיולים בסרטים, מסעדות.

לא מרירות רָצוֹן! כאשר אין קשר רגשי, הפרידה מועברת די קל. תהיה רק ​​תחושה קלה של עצב, כי עכשיו זה הכרחי מצא שותף חלופי.

זה יכול גם להתקיים מספר מסוים של יתרון, אבל הם כבר בודדים גרידא. מינוס כזה יחסים יכולים להיות

מערכות יחסים ללא התחייבות מְשׁוּעֲמָם. עם צביעה רגשית מינימלית, כל מערכת יחסים היא לא ארוכה לחיות. גם אם לאדם יש כמה שותפים עם מי יש לו מהירה ומין מגוון, אז חיים כאלה יכולים לטרוח. כתוב פשוט, שיחות החיים "נשמות".

מחלות המועברות לָסוּל. כמובן, אם אדם לא טיפש, הוא יהיה מוגן. עם זאת, ועל הזקנה יש דראופ, כמו שאומרים. כל אחד במקרה הזה זה מגיע הטוב ביותר של הסיכונים הטבעיים שלה.

היכרות עם Nymphomaniac. ילדה כזו יכולה לענות אפילו את האיש הארדי. וכאשר אתה פוגש נראה די רגיל, חמוד בן שיח. ואם הופיעו פתאום ספקות הלימות שלה ביחס למין, אז הנכונים ביותר יהיה מסודר להשאיר את מקום הפגישה.

הסתברות להתאהב על ידי אמיתי. עם זאת, לגמרי, גברים אינם מקופחים לבבות בחזה. במקרים כאלה, לעתים קרובות האהבה מתברר להיות נכזבת, כך איך אף אחד לא הולך לבנות בתחילה לבנות יחסים ולקשור לשותף.

המורכבות בבניין מערכת יחסים מלאה. במשך זמן רב "פגישה" עם בנות ללא התחייבויות, בעתיד אדם קשה למצוא ולהסתדר עם "אחד ויחיד". מאז ההרגל הישן של החיפוש הנצחי עבור משהו חדש ורענן יכול לגרום לפרידה עם אחד שאהב.

סוגי נשים במודע יוצאים ליחסים ללא התחייבות 2

Sexologists להקצות 5 הראשי סוגי בנות, כאשר פגישה עם איזה אדם אתה צריך לחייך ולהנהן, ואז הערב חזק לא עמוס, סקס נלהב (אשר, עם זאת, עשוי לחזור על מספר פעמים). ואלו לבנות אין שום קשר לזנות.

1 סוג - אווניו. זו ילדה שפרצה עם בחור. במקביל, ההפרדה היתה שערורייתית, עם נזיפות הדדית ובעלבונות. לעתים קרובות היא שומעת מהאיש שהיא משעממת, מייגעת ומעופשת (לעתים קרובות יותר בטעות, אבל יש צורך לזין זה את זה). בהזדמנות זו, זה הולך עם חברות בבר או קורא את החבר הוותיק (עמית, לכיתה), אשר היא בסימפוז, אבל היא התעלמה ממנו. במקביל, הנערה בשיחה עושה רמזים שקופים מאוד של הרצונות שלהם. בבר, ​​אפשר לראות בחורה כזאת מרחוק - הוא נבחר בתנועות, מתקשר בקלות ונוח, מסכים בקלות על המשך החג. נויטרו, אני לא מתחרט על שום דבר, מרוצה, לך הביתה. אחרי הכל, היא נקמה! 2 סוג - עסקים גברת רוכב. נשים באופן פעיל בהצלחה עוסקת בבניית קריירה האחרון decad. אין להם זמן לחפש לווין מתאים של החיים, ולכן הדרך היחידה "להירגע" עבורם היא יציאות באור לבילוי והיכרות עם גברים שנועדו ליחסים ללא התחייבות. הם נראים מאוד נוחים, כפי שהם צגים בקפידה. בדומה לתוכן עשיר, אך עצמאית כלכלית וכאשר תקשורת אינה מנסה "לדלל" אדם על משקאות יקרים, לא לשאול על מצב כלכלי. 3 סוג - Tiebor. נערה צעירה שחושקת את עצמו מספיק מבוגר ואני להחליט היכן, עם מי ומתי להיעלם. אופייה של אותה רדודה, היא מסכימה לכל פעולה, העיקר הוא ליהנות. במקביל, היא לא רוצה לנקום, היא לא צריכה פריקה, כמו סוגים קודמים. היא לא זקוקה לחובות, כפי שהיא רואה את זה הרבה אנשים הכנסה. במועדון למצוא בחורה כזו לא קשה. לרוב זה רוקדים על עמדת בר או סכסוך משקאות אלכוהול עם חברה או חבר. 4 סוג - כאשר רומנטיקה זכתה. זה בנות רגילות למדי עם מי אתה יכול להכיר בהגדרה מתאימה. לדוגמה, בחנות ספרים קטנה ונעימה, בפארק (במיוחד אם זהו שלג או נופל עלווה בסתיו), בסרט בשורה מאחורי משקאות (רצוי כי הוא מופע של קומדיה רומנטית). כמה חיוכים חמודים וידידותיים, הצעה לא הולמת להציג סרט "כאילו" יחד וכל, הנערה נמס. בסוף הסרט, היא כבר התחתנה והגיעה עם שמות הילדים המשותפים שלך. מסיבה זו היא כל כך בקלות מסכים להמשיך את הערב (עם "כמעט" בעלה). מערכת יחסים כזו עדיפה להפריע לאחר הפגישה הראשונה ולהשאיר אותם בקטגוריה "ללא התחייבויות", שכן הפנטזיות של נשים עדיין לא הביאו אף אחד לטובה. 5 סוג - אישה גרושה. זוהי אשה לאחר גירושין חמור (לעתים קרובות יותר כאשר הבעל הולך אחר) או אלמנה. היא בהחלט לא מעוניינת במערכות יחסים חדשות, שכן היא עדיין לא התאוששה מהפסד לשעבר. סקס ללא התחייבות לה, כאנטי דיכאון, כערכת יחסים עם ויברטור. במצב זה, אדם חשוב למלא את תפקידם של מאהב נלהב שאינו שואף להיכנס לפרטיות (ישנם גברים סקרנים). זה לנער הוא לפעמים אפילו שימושי, אז אדם יכול רק לומר "תודה" עבור השירותים שניתנו

חוקי היחסים ללא התחייבות 3

היכרות עם בנות ללא התחייבות לפעמים יכול לעכב מפגשים הופכים פחות רגילים. כדי להישאר במסגרת המשחק, אשר שני בחרה, אתה צריך לעקוב אחר כללים:

לא לשלוט, לא ג 'ינס. מאז גברים הביעו מאוד תחושה של רכוש, הם אולי אפילו לא מבינים כי הם מנסים לשלוט על אישה שבה היה מערכת יחסים ללא התחייבות. לא להגביל את חופש השותפים. מאז חופש הוא הקריטריון העיקרי של יחסים כאלה. חשוב להמשיך להכיר אנשים חדשים (ללא יחסים אינטימיים, אחרת זה יהיה דומה לשבור הרגיל). אל תדבר על נושאי משק הבית. האישה תהיה תחושה שיש לך יחד כדי לדבר על תיקון המכונית, הבוס הרע ובעיות אחרות. במובנים כאלה, "משלוח" ראשי זה אינם רצויים. מוגן תמיד. שניים חייבים להתעניין בכך, שכן אם האישה מתעקשת על קשר "קרוב", כדאי לחשוב. אולי זה תוכנית ערמומית כדי לקשור גבר לילד (לפחות חלקית). חשוב גם לזכור את בריאותך ובריאותך של הנערה. לא מכירים שותף עם חברים וקרובים. צעד זה יהיה גם לטשטש את הנערה על המחשבות על המעבר של מערכות יחסים למעמד של רציני. וכשהתברר שזה היה רק ​​מחווה תרבותית, בלבול עשוי להתרחש. הנערה נסערת, אולי אפילו נעלב, אם כי לא סומך על התפתחות כזו של אירועים. זה שווה להיות מגוון. עבור היחסים (אם כי ללא התחייבויות), הם הפכו טריים ומונוטוניים (נפגשו, מרוצים זה את זה ומבודדים). חשוב להמשיך לשקוע תשוקה הדדית ולאחר מכן לא צריך בחירה תכופה של בן זוג (מתאים לאותם גברים שרוצים ללא התחייבות, אלא עם אישה אחת). לגבול יחד. רצוי לתכנן פגישות מראש, ולא להטריד אישה עם הנוכחות שלך. לכן, רגע ההתקרבות הוא בוטל וזה לא יהיה כל כך בחריפות להרגיש את קרוב. זמן פנוי אתה יכול להקדיש את עצמך שלך אהוב. שליטה קשה על הרגשות שלך. אם ההחלטה לשמור על היחסים ללא התחייבות רצינית, יש צורך לשלוט בהחלט על הרגשות והרגשות. במיוחד אם אחד או שני השותפים הם יחסים לגיטימיים עם אנשים אחרים (מצבים כאלה לקרות גם). לא להסתבך לדבר על כסף. אם הנערה נבחנה כי יש לה מצב כלכלי מאתגר עכשיו, עצור שכר או כל בעיות אחרות - זה מבחן ישיר של גבר. תלוי איך זה מגיב, זה יבין אם המעבר של היחסים שלך אפשרי לרמה הבאה, רצינית יותר. לכן, שיחות כאלה צריכות להיות משופצות ככל האפשר ולהגיב בסגנון של "מובן".

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים מוצלחים, אלה המבקשים בהצלחה להעמיד פנים להביט בחגיגה, הליכה ישירות מתחת לטפל עם ילדה מרהיבה. זה להרוויח די די, אז כדי לספק באופן מלא באופן מלא כל הדרוש.

זה גם עומד עם מסעות משותפים לתוך מקומות הנאה כדי להפריד בין המחציות במחצית. לא עושים תמונות משותפות. תמונות כאלה, בעיקר מונחות על רשתות חברתיות, רמז כי אין מערכת יחסים רצינית באדם. ובמוקדם או במאוחר המקום הזה ירצה לכבוש.

לקוחות פוטנציאליים כאשר פגישות בנות ללא התחייבות 4

אם אדם מבין בבירור את זה בשלב זה של חייו (או בכלל כל החיים) יש צורך ללא תשלום, זה לא סביר כי קצת ילדה יכול להיות מסוגל Relgate.

מאחר שיש קטגוריה מסוימת של צעירים ותמים, אשר, לקחת את הכללים של המשחק והסכימה היכרות ללא קשרים רציניים לחשוב כי ברגע שהוא לומד אותם קרוב יותר, הוא לא יוכל לחיות יותר ויום. אחרי הזמן, הם מגלים במרירות כי הנס לא קרה (וגם התקרבות).

עם זאת, ישנם מקרים שבהם שותפים לאורך זמן מאהבים להתחתן חברים וידידות כזו עשוי להמשיך די הרבה זמן. זאת בשל העובדה כי בתחילה ב היחסים היו מסגרות מסוימות, והכל היה כנה מאוד. פשוט ככה שניהם מצאו שותפים אחרים, למישהו היה מערכת יחסים רצינית.

עוד מקרה נדיר מתי החלום הנשי "מתגשמת", והאדם מציע לפגוש מלא. אבל לקרות זו, אישה צריכה להיות יכולות ייחודיות. כגון כמו שליטה עצמית, סבלנות, טריק ומזל טוב.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין. נערות ליווי בחיפה

היום, כדי לקיים יחסי מין, אין צורך לשותף קבוע ומורכב במערכות יחסים. מגוון של אתרים עבור היכרויות מאפשר לך להכיר בנות לפגישות ללא התחייבות. זהו סוג של שיתוף פעולה מועיל הדדית. אין תאריכים ארוכים, מדיח, הוצאות פיננסיות למתנות, טיולים רגליים. גבר ואישה מתרחשים בשטח נייטרלי רק כדי לענות על הצרכים הפיזיים, שאחריהם בכל אופן כל יקר. וכולם מרוצים. לכן, זה בהחלט לא שווה לגנות את הפורמט הזה של הפגישות.

Просмотров: 112 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar