08:02
איך להיות ליסר - כל סודות העבודה בליווי לבנות

אם החלטתי להתחיל קריירה ללוות, אז אני בהחלט שמעתי על דמי נהדר, אשר מרוויח ליווי, על מתנות נדיבות שנותרו על ידי לקוחות אסיר תודה. ואולי אתה יודע סיפורים כמו מודל ליווי נשוי אדם עשיר אשר אמר את שירותיו.

ואכן, בנות רבות מוצלחות והשיגו את מטרותיהם על ידי הגדרת עבודה בתשלום מאוד ליווי. אבל לפני לקבל דיבידנדים הגון, תצטרך ללכת רחוק מסלמה זולה לאנשי מקצוע עילית, ועל זה אתה צריך התחלה טובה.

מה המשמעות של שירותי ליווי

לא כל ילדה מבינה לגמרי שהיא תצטרך לעשות כאשר מחפשים הזדמנות להפוך ללוות. רבים מאמינים כי כל השירותים יהיו מוגבלים ללקויות ללוות לאירועים חילוניים, מישהו חושב כי ליווי הוא השם הנוכחי של זנות.

למעשה, האמת היא באמצע. ליווי אינם זונות. מודלים המשימות מבקשים גברים מנוחה ומלווה באירועים שונים. זה יכול להיות גם פגישות עסקיות ובידור אירועים.

לקוחות הסר מודלים ליווי כאשר הם רוצים להירגע בחברה של בן לוויה רגוע, קל לתקשר, לא לחוות קומפלקסים בחברת זרים. לקוחות המערב מזמינים דגמים במסע חופשה בחו"ל או בסופי שבוע לקוטג 'מדינה.

הנערה צריכה להיות ניידת ומוכנה בכל עת ללכת עם לקוח במסע. לעתים קרובות מודלים לגרום למסיבות חברות, פגישות לא רשמיות עם המשקיעים, שם גברים נדרשים לבדר. לכן, המקצוע הוא יכולות אורטוריות חשובות, מיומנויות בכוריאוגרפיה, מופעים בידור מאורגנים.

נראה כי אין שום דבר קשה בעבודה של אסקוגר, אבל יש די כמה מכשולים שצריך להימנע על השביל לקריירה של המודל ללוות. דירות דיסקרטיות בקריות

אילו סכנות הן בנות מדהימות

הסיכון הגדול ביותר פועל על סרסור. אם אתם מחפשים סוכנות ליווי שמוביל קבוצה של דגמים, אז אתה בעצמך יודע כמה פרסומות מעסיקים מוכנים לקחת בנות ללא ניסיון, השכלה, לשלם עבורם את הכביש, לשכור דירה.

סוכנויות ליווי רבים מציעים עבודה באירופה, אסיה. אבל במציאות, כמה פרסומות יהיה לינדן. ובמקום תנאי החיים המפוארים, הכנסה יציבה גבוהה, תוכלו להיכנס לבית בושת זול, שבו יהיה לך movers מזיע כי ירדו מרגיע. וחוזים קשורים, אתה אפילו לא יכול להיות כל כך קל לעזוב את Triton עד שאתה עובד את כל הכסף בילה עליך.

כדי לא להיתפס על הטריק של סרסורים, בזהירות לבחור סוכנות ליווי. קרא את הסקירות האמיתיות של Escales שמצאו עבודה. השתמש דירוגים של סוכנויות כדי לגלות כמה אתה יכול לסמוך.

Shatting על פורום Esquiten, לשאול על סוכנות מסוימת. אנשי מקצוע מנוסים שיתפו פעולה עם כל סוכנות ליווי ויודעים מי מובחן על ידי אמינות, וממנו עדיף להתרחק.

לא מאמין הבטחות לא מציאותיות. ככל שאתה ילדה מקסימה, לא תוכל לצבור לדירה בעיר גדולה במשך חודש. לפני שתתחיל גם להרוויח, תצטרך ללמוד הרבה בהדרגה להגדיל את הסטטוס כדי לקבל הזמנות נוחים יותר.

הקפד להתקשר למנהל הסוכנות, שגרם לביטחון, ובפרט איך החובות שלך יהיו. לנפות מילים גבוהות על עבודה מבטיחה גבוהה, לבקש פרטים. ואל תחתום על החוזה עד שתבדוק בקפידה את המסמכים.

האם יש דרכים אחרות כדי לקבל אסקורטס?

המשימה של סוכנות הליווי כוללת בחירת מודל ליווי מתאים ללקוחות. את עלויות השירות יקר יותר, יותר אטרקטיבי, מטופח ו מנוסה צריך להיות מודל. אם אתה משתף פעולה עם הסוכנות, לא תצטרך לחפש את עצמך לקוחות, אבל צייתן לעבוד עם האיש שאליו התקשרת. עבור סוכנות זו ייקח חלק מההכנסה שלך.

אבל יש דרך אחרת למצוא עבודה בליווי. אתה יכול להיות ליסר עצמאי. לשם כך, רק אתה צריך למקם מודעה באתר, להשאיר את אנשי הקשר שלך ולחכות לקוח פוטנציאלי עם הצעה לבלות יחד יחד. זכור כי רוב החבר 'ה לא רואים את ההבדל בין זונות מודלים ליווי. לכן, הגברים יהיו מצלצלים לעתים קרובות יותר, מי רק צריך סקס.

הקפד למקם תמונות אמיתיות בשאלון, אם אתה רוצה באמת להצליח ללוות. לשים לב אליך, גברים מוצקים, להיות כנים מההתחלה. תיק עדיף לעשות מתוך צלם מקצועי. למרות שאתה צריך להשקיע הרבה כסף, העלויות ישלמו במהירות. אחרי הכל, החבר'ה ערך בנות קודם כל על ידי המראה.

תאר בשאלון את כל הכשרונות והיכולות שלהם, אם הם אפילו נראים לך לא משמעותי. אין לי את המציאות, אבל לעולם לא להיות ריחני. זכור איך תיתן לעצמך, אז תעריך. אם אתה נגד סקס, מיד להזהיר את התיאור של השירותים המוצעים. אחרת, גברים יניחו כי אתה יכול להזמין אותך למנוחה פרטית.

אל תשכח אבטחה. לא מסכים להצעות של הלקוח אם לפחות מופיעים ספקות קל. תמיד לקחת תשלום מראש, במיוחד כאשר אתה פשוט להתחיל קריירה פירוק מעט ניואנסים של המקצוע. לא כל כך הרבה זמן יעבור, ואתה יכול אפילו להצביע בטלפון אתה יכול להבחין לקוחות אמיתיים מ freebies.

Просмотров: 82 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar