07:59
איך לאהוב גבר במיטה. תכונות בבעלות פילגש טובה

נושא המין תמיד היה, יהיה דחוף. איך לא לסובב, זה משחק תפקיד חשוב במין השני. כמה מוקדש לספרות, הדרכות, המאמן, שמטרתו לפתח מיניות ולשפר את רמת האיכות של חיי המין. על איך לאהוב גבר במיטה, אתה יכול לדבר אינסופי, יש הרבה אפשרויות, טכנאי, תנוחות, טכניקות פיתוי כי הם מסוגלים לעשות גורו סקס אמיתי מכל אישה.

התוכן של המאמר

אחת עשרה. מראה 2 2.

בישראל, אין בהחלט מקום חופשי לדעות קדומות כאשר אנו מדברים על עבודה בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בסטנדרטים מוסריים גבוהים. בהחלט כל אחד מודע לכך שבתור את האסיקיטן לא היה יותר מאשר שותף מלווה באירוע, מספק שיחה וליווי אישה בכיתה VIP נחשב אינדיקטור למעמד.

אהבה לגוף של השותף 3 3. צד אסתטי 4 4. אשור 5 5. היכולת להפגין יוזמה

אבל לפני שתתחיל לבחור בקפדנות את הספרות המתאימה או לחפש את בית הספר של חינוך מין, חשוב לדעת את התכונות הטובות ביותר של פילגש אשר לא להשאיר כל אדם אדיש. אין פלא שאמר כי הרושם הראשון ניתן לייצר רק פעם אחת. איך לאהוב גבר במיטה לזכור אותך ורצה לחזור על מרתון המין שוב? אז בואו נתחיל!

אחד. Look1

עיניים - מראה נשמה. וכאשר גבר "מראה" זה רואה את התשוקה ואת הרצון של אישה, הוא עצמו מתחיל לרצות אותה ואת רמת ההתרגשות גדל התקדמות גיאומטרית. אתה יכול לתת מבט לסערה של רגשות כי הילדה חווה ביחס האהוב שלו ולמלא את כל החלל סביבו אווירה של סקס.

2. אהבה לגוף של השותף 2

כן, כן, גברים חשובים גם לדעת כי האישה שלהם אוהבת הכל בתוכו: מלמעלה של העקבים. לא רק בנות כאשר הם נחשפים מול המאהב שלהם, רוצים לאשר ולהרגיש ביטחון כי הגוף שלהם מרגש שותף. לכן, חשוב לתת לאדם כי התשוקה שלו בו מתאים הכל ועוד, גורם רצון פרוע לעשות אהבה כאן ועכשיו. תשומת לב מיוחדת יש לשלם לחבר, הכי יקר, וזה אדם.

גם אם הוא רחוק מן האידיאל, בשום מקרה לא ניתן להציג את בן זוגה, אחרת מובטחת מכה רצינית להערכה עצמית. ובמקרה זה, אדם לא רק לא רוצה לעשות אהבה עם התשוקה שלו, ובכלל יכול לסרב לתקשר עוד יותר איתה.

3. אסתטי Side3

התחתונים היפים ביותר, אשר משמח את העין ורוצה מיד להמריא. סולם פליז וגנטיות של סבתא עם חינניות כבר מזמן מרתקים בזבוב. אנחנו רוצים לשבור את האישה שמוחזקת היטב ומתלבשת יפה. לכן, אתה לא צריך להזניח את הבחירה של פשתן יפה.

התקשות רוסית וחוסר מידע הולידו מבט לא מדויק כי ליווי הוא משהו שערורייתי, יש צורך לעבור על עובדה זו. עכשיו היחידות יודעות כי ליווי השירות בישראל אין כללי לגמרי עם זנות.

אם, בהישג יד, לא היה ערכת מין מיותרת, השמלה על הגוף העירום היא גם אופציה נהדרת כי האהוב יוכלו לקחת.

4. Refractivity4

ברגע זה, חשוב לא ליפול בקיצוניות. אין זה סביר שהאיש יעריך את הנערה שהססתה את זה כדי להתפשט ולהסכים למין רק כאשר האור כבוי בתנוחה מיסיונרית מתחת לשמיכה. במקביל, חשוב לא להרשים את הנערה "שחוט", אשר בחייו היא עשתה הכל.

בנוסף, יש סוד קטן אחד אשר פילגשים טובים ליהנות: אפילו שיש ניסיון עשיר, במיטה אתה צריך להיות כמעט בתולה על התנהגות. כלומר, כדי להראות לגברים את הנכונות שלך עבור כל הניסויים (במסגרת המותר, כמובן), הרצון לנסות איתו הכל.

יצירת הרושם שזה היה האיש שעשה אותך משוחרר באופן אוטומטי מבטיח שהוא רוצה לחזור. גברים אוהבים לעשות "טוב" בנות "רע", ו בלעדי לעצמם. דירות דיסקרטיות במרכז

בפירוט איך לשחרר מהמיטה על המאמר שלנו.

חָמֵשׁ. היכולת להפגין ביוזמת 5

כאשר נערה מוכנה לקחת אף אחד תנוחה כי שותף יוצע, זה טוב. אבל גם לכבוש את "יומן" מיקום - אובדן בכוונה אפשרות. חשוב להראות כי אתה גם לקחת חלק פעיל בתהליך, כל מכשירים נלהבים או עדינים, ללטף, נשיקות, חיבוקים יתקבלו בברכה.

כאשר אדם רואה כי השותף שלו הוא נלהב לגבי התהליך, כאילו הוא עצמו, זה יספק את זה עוד יותר הנאה. אתה לא צריך לשכוח כי סקס הוא השתתפות מחזירה שותפים טפט, לא משחק בשער אחד.

סקס הוא לא רק מעשה פיזיולוגי, ואת האמנות האמיתית של אהבה. האישה שיודעת איך לאהוב גבר במיטה תמיד יהיה לנצח. היכולת לשמח את השותף שלך, עושה אותה בעיני אדם הרצוי, סקסי ואהוב. בין היתר, סקס טוב הוא התחייבות של יחסים חזקים, אמון הדדי בצמד וחיי מין מלאים.

Просмотров: 100 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar