16:44
6 נגד טיפים אימון סקס כי רק גרוע יותר

עם התפתחות של רשתות חברתיות, עידן של אימון עצמי מוכר. בלוגרים שמלמדים את המנויים שלהם לחוכמת האהבה ומין הופך יותר ויותר. אבל אם זה שווה בעיוורון לעקוב אחר עצתם?

התוכן של המאמר

1 לא עושים זאת!

אל תעשה זאת!אני

מניפולציה של סקס

כולנו ראינו את זה אלף פעמים, במיוחד סרטים ותוכניות טלוויזיה. אנחנו מלמדים את העובדה כי בעזרת יחסי מין אתה יכול בבטחה לתפעל את השותף ולקבל כל "לחמניות" ממנו. בינתיים, ניסויים כאלה על שותפים ומערכות יחסים מסוכנים מאוד.

מניפולציות מיניות יכולות לנקוט גם גברים ונשים. עם זאת, לעתים קרובות עובדי מין עובדים על קהל נקבה, ולכן הם יתמתיקו עם ראש זה בלעדי נשים. "מנוע שותף, לשחק מחשב נייד, לחבר סחיטה, וזה יהיה שלך! עבודה 100%!-

מניפולציות סקסיות ורגשיות - זה משחק עם אש. ואם היחסים שלך יתחילו להתפרק לפני העיניים שלנו, המאמן לא עוזר לך. הטבה רק צריך.

מבטא על האינסטינקטים

"בשום מקרה לא מסרבים לגבר! לעשות כל מה שהוא רוצה! הוא צייד, אתה הטרף שלו. ובכן, זה, שאני לא אוהב?? אתה רוצה לאבד את זה??-

אדם נאות ואוהב רוצה שאישה שלו יקבלו הנאה במיטה ונהנה ממין. כאשר אתה עושה משהו דרך כוח, זה בולט. ו סקסי זה קצת. ואם השותף שלך רואה שאתה צעד על עצמך, אבל ממשיך להתעקש, לחשוב על מה לעזאזל אתה קורא מאמרים בכלל ולנסות לרצות את ההנאה שלו במחיר אם הוא לא מגיע?

כמה סקס cuchi גם אומר כי לדון בכל דבר עם גבר - מקרה נראות. הם פרימיטיביים כאלה מה לצפות מהם? כאן אותו עיקרון תקף - אדם הולם רוצה לרצות. אבל לא סביר שהוא יפתח פתאום את העין השלישית, והוא עצמו מנחש מה שאתה רוצה. אמר.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. שוב ושוב, הלקוחות הם בחורים מוצלחים, זה שהם מתכוונים להיראות רווחית בפגישה, הליכה ישירות עם יד מרהיבה. הכנסה זו מספיקה, ולאחר מכן כדי לספק באופן מלא באופן מלא כל הדרושים.

למען האמת, מביט לתוך העיניים, או עם מבוכה גבוהה יותר. אבל אומרים.

גברים אוהבים נשים משוחררות ובטוחות שנזרקו מעצמם ומכל נגמרי. אבל לא לבלבל פחד דתי לאבד גבר ציות עיוור לפנטזיות שלו.

טקסים קסומים

עכשיו החלה את המגיפה האמיתית של הרוחניות, הקורבנות והמודעות. בנוסף אנשים ידע באמת בתחום זה, המאמנים נעשים באופן פעיל ישירות עבור פורמט מעורפל, המציעים מאוד יוצא דופן שיטות מוזרות.

אתה לא צריך לרוץ "לנשום את הרחם" אם אישה מסוימת בטלפון החכם שלך אמר שזה יהיה לך להישאר גבר. ואם אתה עדיין רוצה לצלול לתוך העולם הרוחני הזה מדהים, לא למשוך בו גבר ולא להכריח אותו לבלות איתך טקסים איתך. פתאום הוא עדיין לא השיג שלב כזה של מודעות?

לדוגמה, המאמן Lyal Shanti מלמד את חסידיו לחשוף את המיניות הטבעית ולהבין את חוכמת הטנטרה. כשלעצמו, נושא זה הוא די מעניין, אבל זה דורש טבילה עמוקה והבנה משולבת. זה עדיין לא לכולם.

למד פורנו

אין תגובה. פורנו - זה ליקק (KHM, מצטער על משחק מלים), פרספקטיבות רווחית, נוהל מתוכנן בבירור לשינוי תנוחות, שונות של קיטור ואקרובטיקה. סקס אמיתי הוא משהו יותר חי, לפעמים מביך, מוזר וקלומן, אבל עדיין יפה.

כן, אתה יכול לקלף כמה טריקים ואם אתה מנסה במיטה.

בישראל, אין בהחלט מקום בדעות קדומות כאשר המילה באה לתרגיל בשירות הליווי. לגברים המקומיים יש את העמדות המוסריות הגבוהות ביותר. הכל מומש לחלוטין, למעשה כי Esquitenan רק מלווה את הלקוח באירוע, תומך ראיון ליווי ילדה בכיתה VIP הופך סימן של המצב.

עם זאת, אתה לא צריך לסובב סקס לתוך הבחינה.

"לַחֲכוֹת! אל תשנה את התנוחה! אני צריך לתרום את טומנו, לזרוק את השיער ולומר שיש לך זין גדול! לא לקלקל את התסריט!!-

פרקטיקות על הקצה

כמובן, כל האנשים שונים. מישהו הולך על מסיבות סקס, מתרגל שלישיה, העברת שותפים ו polamoria. וזה נורמלי. אם הכל קורה בהסכמה הדדית. זוגות כאלה עשויים להיות "נכנסו" כל אלה לסלי, Baygudi ואחרים אוהבים אותם. הם מעולם לא ניסו! עם זאת, היחס בין פורמט מסורתי יותר עשוי להיות תחת איום, אם הנערה קוראת את האימון המצהיר עצמית, תחליט לרקוד סטריפטיז לחבר הטוב ביותר של בעלה או ישוחרר על טיילת הערב במה שילדה האם (העצה האמיתית של האימון, אגב).

אותו דבר עבור כולם

אין תנוחות כאלה שרוצות לכולם. אין טכניקה כזו שתביא כל אורגזמה / כל אורגזמה. אבל לא כל המאמנים מין נלקחים בחשבון. עיוורים הבאים של עצתם ובדיקה מאניקה של טכנאי המין במקרה הטוב יעזוב אותך ואת האיש שלך אדיש, ​​ובבין הגרוע ביותר לקלקל את כל הרושם של סקס בכלל.

קח למשל סקס מאמן Ekaterina ליובימוב. היא טוענת שכל הגברים חולמים על סקס אנאלי. מדויק יותר, גירוי אנאלי. הם אומרים, פשוט לא כולם מתוודים.

אנחנו לא נוכח על הנושאים של פיזיולוגיה זכר ואת הקסם של גירוי אנאלי - נושא זה הוא נרחב, וזה יכול להיות כתוב דרך זה מסה שלמה. המהות באחרת. כל טכניקות מופלאות שהקדמו על ידי המאמן, הם לא יכולים להתקרב לכולם ולכל אחד. ויש צורך לקחת בחשבון לא רק פיזיולוגי, אלא גם את ההיבט הפסיכולוגי.

ואם מחר כמה מאמן כותב כי כל הנשים מעריץ את הגירוי הקשה של הדגדגן? נניח שזה יראה אדם לשותף שאין לו רגישות גבוהה וחלם זמן רב יותר לליטס אגרסיבי. המועצה יכולה לעבוד. שני השותפים ייהנו. ואם ייעצה זו מחליטה לעקוב אחרי אדם שיש לו שותף יש דגדגן רגיש סופר, לא מעונה זרם קשה? IU. https://israelnightclub.com/apartments/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%95%D7%9F-%D7%9C%D7%A6%D7%99%D7%95%D7%9F/

גישה אישית - כל הראש. ואם בפועל מעניין אותך הוא אקזוטי מאוד, בתור התחלה, לשאול את השותף, האם זה מוכן להרפתקאות כאלה.

Просмотров: 84 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar