15:51
5 הכללים הצלחה דגם אינטרנט

החל מוצרי Webcam בטוחים כי הצלחה טמונה בנתונים חיצוניים הגונים. דמות חזקה ופנים חמודות - זה טוב, אבל מושך מבקרים ילדה מיוחדת קסם. גברים שונים בצד השני של המסך, יש להם העדפות ודרישות. כל אחד לא יוכל לרצות מישהו.

מודלים מנוסים מצלמת לחשוף את הסודות של ההצלחה הנוכחית. הכלל החשוב ביותר הוא להיכנס לשידור עם מצב רוח טוב. גברים לא יעודדו מימון ממורמר ".

קול - חשוב כמו תמונה

תכנון האוויר, יש צורך לשים את הדיבור. רועד בקול, אינטונציות רפות יהפכו להדגשת חריף. מודלים של מצלמת אינטרנט מנוסים לייעץ לראשונה לכתוב קול מקליט קול ולהקשיב לו.

מילים צריכות לדבר בבירור. אם יש פגם דיבור, אז אתה לא צריך להיות ביישן. התנהגות בטוחה מול המצלמה - ערובה של רווחים הגונים בסוף יום העבודה. אפילו מומלץ לחזור לצחוק. גברים מעריכים בנות עם חוש הומור טוב. אבל זה יהיה לא נעים אם אדם אטרקטיבי הופך lagging כמו סוס.

למד את הרגלי המבקרים הרגילים

תמיד קיים לקוחות קבועים. הם לבקר באופן קבוע את הנערות הצ'אט, מוזמנים לאוויר הפרטי. לחזור ממזכירים כאלה גבוה. חבר 'ה לעשות מתנות, מחמאות במזומן. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/

כדי למשוך צופים רגילים, אתה צריך ללמוד את הרגלים. זכור אילו נושאים כמו אדם מסוים. אולי יש לו צבע אהוב או שהוא סיפר על הדמות מהספר הקומיקס. כל ענייני טריפל. אני אהיה מסוגל להפתיע אורחים קבועים, ואז את העמלות בהחלט לגדול.

השאלות יתקבלו בברכה אילו הצופה יגיב. הקפד לשאול איך ליצור איתו קשר. הנה רשימה נוספת של עובדות שימושיות לדעת:

  • הרגלים;
  • סיפורי חיים: עבודה, בית, חברים;
  • נוכחות של תחביבים.
  • טעויות עיקריות PE... מה צרכנות...

    מודלים מקצועיים מובילים מבקרים קבועים. בשל השאלה הנכונה, איך הכשרה או פגישה חשובה של העמלות עולה 5-10 פעמים. אדם מעוניין מראה נדיבות.

    נעים להפליא מול המצלמה

    "יומן" אינו נחשב אטרקטיבי לנציגים של מין חזק. יש פסיכולוגיה שלמה של מחוות. מודלים מנוסים מצלמת אינטרנט באופן קבוע תנועות יפה. חזרו אותם מול מראה.

    קשיחות מיד לקרוא בגוף. אין צורך לתקן בגדים, clamping ולנסות לכסות את אזור הצוואר. חלקים עירומים של הגוף לעשות גבר אחרת להסתכל על הילדה.

    חיוך מזויף דחף

    חוסר יכולת לשמור על הפנים שלך - השגיאה העיקרית של מודלים באינטרנט טירון. שפתיים מתוחים, הרחבת פנים לא טבעית מיד. אם אין מצב רוח, עדיף לנטוש את האתר.

    שקר על פני הנערה עושה את בן-השיחים. אם הצופה מרגיש אי נוחות, זה כבר לא הולך לבקר במודל זה.

    אל תחשוב על כסף כאשר מתקשרים עם גבר

    כמובן, הרווחים מוביל בנות אטרקטיביות לפלטפורמות כאלה. אבל בן שיח הוא נעים יותר לחשוב שהם לתקשר איתו, כי הוא מגניב, מעניין אטרקטיבי. חבר מגיע למודל לתשומת לב לשכוח את הימים המקומיים, בעיות בעבודה.

    המצדיק את רצונו של המבקר, תקבל מ -5,000 רובלים לאוויר. אל תדרוש מחבר כדי לקנות משהו לקנות משהו. רמזים צריכים להיות אור, לא פולשני.

    נערות חדשות לא צריך להיות מומשו, אם זה לא חלק מהמשחק. חיוכים מזויפים ומצב רוח רע להחמיר דירוגים. אם כמה בקשות של הצופה נראים בלתי הולמים, אז עדיף להשלים את האוויר כראוי, זה בלתי אפשרי לכאורה!

    Просмотров: 4078 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar