23:09
12 כללי מין זהב ראשיים לנשים וגברים

באט לאט בא באביב, ועם זה, איך כולם אומללים, רוקדים הורמונליים. פיצוצים אלה של הורמונים הם די רגישים. כולם יודעים את זה עם כל זה זה נוגע כי לא רק את הסבל, טוב, כמו שאנחנו מתייעצים בארה"ב, זוגות נשואים. כולם ברורים היטב, באופן כללי, באביב כאן לא על מה. כללי מין לעבוד לפחות באיזו שעה של שנה.

התוכן של המאמר

1 שלושה סקס 2 זהב, בסופו של דבר, כללי המין

בקשה אחת גדולה: מוסרפגאם עדיף לעבור כי מחזור דיבור גס יכול להיות מושפע קשות על שיווי משקל נשמה. זיהומים טריוויאליים. כל קנדיזיס הנרתיק הוא המג'הן ביותר, מה ניתן לפטר לאחר איך אנחנו תמיד מדברים איתך, סקס חם. לא מספיק מי יודע את העובדה כי פיצוץ של הלהב, Postcoital cystitis וכמעט כל האחרים. כולם יודעים שהזיכרון הזה של ערב נעים באיור אינו צוֹרֶך.

שלושה סין סקסי

טוֹהַר

שלח לעצמך עובדה אחת שהיגיינה צריכה לבוא קודם. אולי העובדה שזה רק כמה מאיתנו רגילים לקריאה, בעלי חיים רול עיניים מעונג הריח מתחת לזנב. אנשים סוף סוף רול עיניים כי הם פשוט לחתוך מן המון. אין צורך להסביר כי ריח האהבה לא קשור לריח של שתן וצואה. כמובן, כולנו יודעים היטב את מה שאתה סוף סוף אין לך רצון ללחוץ על רפלקס, אז את הטוהר של איברי המין צריך להיות מלכתחילה.

ליישום היגיינה כאשר מין אכפת, אי שם בטבע או במכונית, למשל, יש צורך לטפל איך כולם אומללים, רטובים מפיות. הם כל הזמן צריך להיות בתיק. באופן טבעי, זה לא קורה כך, הלך והגיע לקיים יחסי מין. זה ברור מאוד, הדבר העיקרי רק מרמז כי הערב לא זה יהיה רפה. הכל כבר מזמן ידוע בכך שאי אפשר לקוות לנוכחות של נשמה.

גברים, במיוחד צריך לחשוב כי חבר צריך אֶצבַּע. ללקק "גבינת קוטג '" מתחת לעורות אף אחד לא יהיה גם. יתר על כן, מאהב כזה פשוט ישלח הרבה ממנו, כמו בראשות, "מטבח חלב".

זה רק בסרט כך, בסופו של דבר, זה קורה כי כל היום רץ תחת כדורים או בהרים, ובין הירי העוסקים במין חם. ובכן, כן, ב החיים הם גם זה, בסופו של דבר, אולי, אבל זה נהדר "פו".

מה הוא כרע עם כישלון היגיינה?

המאמר מיועד לאנשים עם אופן בו אנו מביעים, נפש יציבה.סקס בכל דבר, בסופו של דבר, פעמים עמד על 3 לווייתנים: ניקיון, אמון, לְקַווֹת.כל זאת בבירור כי איברים משתתפים בתהליך של הזדווגות בְּחִירָה.

גועל. זה גם מאיים על צעירים אשר עדיין לא למדו באמת מבט. בפרט, חטא עם האנשים האלה.כנ"ל לגבי פנטזיות מיניות. ולא בן הזוג אפילו מקרוב לא נראה כמו ג'ורג 'קלוני, אבל רק את התמונה הזאת בראש שלי, אז אתה צריך חינוך אישי. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך שההוכחה של השותף על הפנטזיה המטומטמת התמוטטות מינית. לכן, "תמיד ובכל מקום, אינסופית מים סלובו!-

אֵמוּן

הו, subparagraph מורכב. זה עקרוני כאן הכל עבור איך כולם מובנים, כל אחד. ראוי לציין כי המעדן הגדול בשאלת המין נדרש כמו אוויר. לא, סקס, באופן טבעי, יכול לעבור בסגנון ליצן ולהזכיר ליצן, אבל נכון מאוד. אסור, בסופו של דבר, כיף או להתווכח על הנושא של חבר. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך שגברים וכל כך שחוקים ללא הרף עם איך אנחנו מביעים סרט מדידה.

לפחות "25 ס"מ ללא ראש" יהיה, הם לא ממש יפה. ואת הבעלים של "pipings" מתון ולא רוצה לגמרי לגמרי. ונחמד להוכיח להם כי הגודל אינו מספיק. קל יותר להראות סוף סוף.

בישראל, אין מקום קדמי אם המילה באה לעבודה בשירות ליווי. גברים מקומיים בעלי נורמות מוסריות גבוהות. כול מבינים היטב, ולמעשה כי escair רק מלווה את הזוג באירוע, תומך שיחת ליווי ברמת האישה VIP תהיה אינדיקציה למצב.

אפשר לומר כי הבעלים של חבר מפלצת יכול להיות עם חום, באופן כללי, להראות כי זה כבר לא מצויד באופן כללי יוותר, ואת הבעלים של "Unti-way, איזה תינוק מפואר" ניתן לעשות את העמוק ביותר מציצה, מראה את כל היופי של גודל קטן.

באשר לגברות, זה קשה. זה רק דש על קפלים חמוד שלה, עם סקס אתה יכול להגיד שלום. נראה שזה לא היה מפתיע, ואכן, עדיף להתנדנד גלים מאשר בסופו של דבר, לנצח את האבנים!

אז המראה הוא אסר, טוב, לא לספור את הרגע הזה השותף עצמו לא, בכלל, יפזר, ריצה על מחמאה.

באשר להצעה לחוות משהו חדש. באחות ובחולה אתה יכול לשחק יותר מאוחר. בינתיים, מרק העוף יהיה אפילו יותר מרגש מאשר לבן באבא. תאר לעצמכם אחת עובדה היטב ועיסוי ירגיעו הרבה יותר טוב מאשר המציצה המגניבה ביותר.צעצועים צריכים להיות זמן ומקום.

ולא חלק כמובן מוגדר היטב, אז אתה לא צריך לנסות לנסות לכפות את הרצון שלך. ראוי לציין כי זה אפשרי, בסופו של דבר, לעורר את טינה של הסולם האוניברסלי. ובזכות, אגב, אתה לא צריך לפחד, אלא משהו לא נעים. אבל גם בזהירות וללטף. לא לזרוק על ידי משוכפל, כמו, "אתה טיפשי?"ושפתיים מכהנות.

לְקַווֹת

משולבת משוגעת עם אמון. השותף צריך כבוד לשיער האחרון. ראוי לציין כי יהיה הזנחה - תהיה סירוב. אפילו במקום השותף לא יודע איך ללמד אותו בעדינות, לתת רמז, לשנות. יש לציין כי אינטנסיבי תן לשבח. באופן עקרוני, פריט זה אינו, באופן כללי, הוא במיוחד לאסוף. נראה כי זה לא היה מפתיע, אבל לפחות מה אדם נאות וכך סוף הסוף מבין זאת, כפי יש צורך לבטא את האמת מחמיר.

שלושת הכללים המיניים האלה חייבים להיות עלייך איך יש לשותף, לפחות. לא מתועלת, מזמן, או שזה בדרך כלל סקס עבור כספים. לכוון את תשומת הלב לכך ניקיון, אמון, כבוד - אקסיומות, לשים את זה בעדינות, חוקי מין.

הזהב, בסופו של דבר, כללי המין 2

כלל 1

סקס חייב להתחיל במשך זמן רב מאוד. כמעט כל זוגות חולים עם העובדה שהם משתמשים במין כמו פיוס לאחר קונפליקטים. אז לא צריך להיות. אחרת, "כפות יהיה, המשקע יישאר". סקס באווירה השלילית של השחרור אינו מספק הנאה מיוחדת. במקום שהמריבה קרה, מיטתה בהחלט לא תפתור. באופן כללי, אין כללים במין. יש רק את העולם ואת הרצון של שותף. במין לא מקום האגואיזם.

חוק שני

זה מאוד טוב להקצות מה זה לא רוצה להיות, בסופו של דבר, להודות, אבל, כדי לשים את זה בעדינות, יש לך סקס 20 ארבע שעות ביום רק ארנבות יכול. ואולי אפילו לא צריכים לקרוא כי אין שותפים לא שייכים לאוזן, הם היו צריכים לראות כי היו תקופות של הרמה, אבל יש רגעים מיתון. זוהי תגובה גוף רגיל לחלוטין. לכן, אתה צריך לכבד את מצב הרוח של השותף. ראוי לציין כי אין צורך לטעון את קביעת הדגדגן של החברה בתקווה כי התיאבון מגיע בעת אכילה.

לא במקרה זה. המינימום שאתה יכול סוף סוף להתכווץ, זה סירוב חד של טופס מילולי, ואת מקסימום - סטירה, עם, כפי שאנו יכולים לבלות את הזמן, קליק אלים. התפוצץ. גם אותו זמן COF דאגות וגברות. ללבוש זין איטי, עיניים נשענות רבה, אף אחד לא כיבוש. אבל כדי לגדל קומפלקס של חדלות פירעון יכול להיות 5 דקות. "AAAA, אין לי! אני - ampotent!»- תגובה פרטית של אדם בריא על חבר מנומנם. כמובן, כולנו יודעים היטב כי מאוחר יותר אתה לא תהיה גידול ... עם פחד ..

כלל השלישי

סקס בדרכים, זה לא סקס. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך שהאווירה צריכה להיות. הכל אתה צריך לסיים, הערב צריך להיות יציב, עם raid רומנטיקה. לֹא, באופן טבעי, אתה יכול לדפוק את שולי בן הזוג של רצפות הניקוי ומפוצץ אותה בלהט בשלולית המים. זה יכול להיות שהיא לא תשים סוף סוף על הדלי על הראש, כפי שהוא הולך, בן זוג ימי, אבל יהיה לוותר עם כל תשוקה. אבל עדיין, בסופו של דבר, הסיכון לא שווה.

כלל 4

סקס לאחר מזון שופע הוא לא בדיקה מעולה ביותר. באמת אומר "עכשיו הייתי נושך את התפוח, מזדיינת ונרדם" כמו לא בפועל. יהיה רע אם לא היינו מצים את העובדה ב, קוק אנשים נהגו להביע פיזיולוגיה טריוויאלית. אחרי אכילה, כל הדם מקלות על הבטן. אורגניזם מותאם אישית לעיכול שליו של הקיטל, ולא טלוויזיה פעילה. בְּקוֹשִׁי השותף יהיה באקסטזה מ cutlets מכריע. ואת המילה התחת לחלוטין לא נתנו, אבל האירוע, כפי שאנשים נהגו להביע, כל כך סביר מאוד.

רשום 5

אלכוהול - האויב של סקס טוב. העולם המשקל, הצופה כי אלכוהול הוא מהודק על ידי זקפה - מיתוס. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה מוריד רגישות, מאריך את רגע האורגזמה ובסופו של דבר להמיר שרירים מפורשים, כפי שאנו יכולים לבלות את מכונת התפירה. שותף 100% יהיה יבש ועייף, ואת המחשבות של הגברים יהיה תפוס על ידי אחד "איך לסיים". אז כוס אחת של יין קל, באופן טבעי, לא היתה, היתה כואבת, אבל הרסיקה הקונקרטית היא כרוכה באכזבה.

השלטון השישי

לפני סקס אתה צריך לבקר בשירותים. קטן טלה. יש תופעה כזו - גמירה. זוהי אפוופולוגיה של אורגזמה, ו למעלה של אומנות זכר. אז, את הרגשות של הגמירה המתקרבת, אחד ב נראה כמו רצון להשתין. אגב, ישירות, כפי שכולם יודעים, אז כמעט כל הנשים בלבד זה מפחד לחוות כמה באים לידי ביטוי, אורגזמה כזו כי הם חושבים שהם פשוט מתארים שותף. ולא לפני סקס ללכת לשירותים, אז השגיאות לא. אלא לא ... לא סביר שותף מנוי על "גשם הזהב".

השלטון השביעי

אין מין אחרי עבודה פיזית קשה. ולא הרצון הוא overtaking כאשר תפוחי האדמה מודגשים, ואז אהבה במיטות סביר מאוד. למה לא. כי הם צריכים לומר כי שני השותפים הגיעו מעבודה בסבון, אקי קוני, אז לא איזה מין ונאומים לא יכולים. תארו לעצמכם עובדה אחת שהערב הזה שוכב ונשכב. באמת ולאהוב שמחה מוטב לזרוק בבוקר או ביום אחר. מייצגים עובדה אחת, כי על פי גרסה אחרת של "יומן אשתו" ו "בעלה על חצי השישית "מאפיל וללא לכאורה סוף לא מוזר של היום.

הכלל הוא השמיני

בריאות גופנית. כאשר המפרשים המפרשים לשקרים שורק, רק סדיסט יבקש מין. ובכן, איזה מין סקס יכול ללכת דיבור מאשר אשתו ניפץ כמו רדיקוליטיס, והבן הזוג הבקיע את האף ואת העצב את הגרון? תְזָזִית ואת השותף דוהה לא די דומה מאצ'ו. אתה יכול להציע משהו, אבל בזהירות. בפרט, זה נוגע פנטזיות מופרזות מאוד. אתה צריך להתחיל בעדינות, בעדינות. ובאמת, אתה יכול הראשון להראות את הסרט עם זה הוא התחיל להיות לידי ביטוי, ללטף, להסתכל על התגובה של השותף, ומאוחר יותר להפחיד כמה הם חושבים, Zadorish gicani עם strapon על הירכיים.

כלל התשיעי

לא מקבלים מאוד מעורב בזרזים מכניים. הם מכוונים לרגשות מסיביים עוד יותר. ויש סיכון כי ויברטור יהיה בסופו של דבר לשנות את בן הזוג לחלוטין, כי המהירות שלו הוא הרבה יותר גבוה מאשר אשתו של תנועות הדדיות. לא עבור כל אחד הוא לא סודי מה זהה הולך וצעירים. דירות דיסקרטיות בחיפה

בקשה תכופה, כמו רבים באים לידי ביטוי, הנרתיק מלאכותי עם רטט יוביל לעובדה כי האישה תהיה פשוט לא מעניין. ובכן, לא בטבע נשים עם "הנרתיק רועד". כמובן, כולנו מאוד יודעים מה ניתן להשתמש צעצועים, ולא רק רוצה לשבח. אבל לנסות, לשים את זה בעדינות, לשבור את השותף עם שלהם, כרוך עם התוצאות.

ואת מציצה שלי לתת להם. לא יפה העובדה שזה בלתי מבוקר להיות באף, כל כך מעבר לא היה לך זמן. ילד-סמיפר בדיוק, כדי לשים את זה בעדינות, סיכונים להישאר בלי סקס וחברות, והנערה יכולה להרוויח רכשה בחילה עם חבר לפני האף. ליבידו עלול ליפול על אפס סימן ולא עוד לעלות. לא הרבה מי יודע שזה, לשים את זה בעדינות, הכלל תקף לגברים. טוב מאוד כדי להדגיש את העובדה כי אשתו שן כמובן לא נראה כמו סינדי קרופורד. ולא אדם לא עושה סיכונים עם זקפה שלו, אז זה לא שווה את זה לְפַנְטֵז. עדיף לשחק איך אנשים משמשים להביע תפקידים משחק: יותר השירות ו חִיוּבִי.

בתנאי עשירית

סקס לא צריך להיות rutin. במהלך השנים, איך להגיע, כל זוג פיתחה מצב מסוים ושגרה של היום. זה משפיע על לוח הזמנים עבודה, זמינות של ילדים ולוח הזמנים שלהם, צרות תוצרת בית וחבורה של נסיבות אחרות. באופן טבעי, זמן שמורות סקס גם מציית לזה. אֵיך זה קושי מאוד "יום שבת, עלות כלכלית, יש לנו יחסי מין על לוח הזמנים". ואפילו לא צריך לקרוא את זה מקרה יומי אינו נרשם, לא? סקס צריך להיות ברצון, ולא לוח זמנים. אפילו ולא את הרצון לעקוף בשעה 6:00 במהלך ניקוי השיניים. בסיסי, נ ' לדחוף את מברשת השיניים בתוך הרשרש של תשוקה.

הכלל הוא באחת-עשרה

לרוץ במקלחת של הטיסה אחרי סקס טיפשי. מצב באיזה יש אורגזם אחרי אורגזמה, מניח הרפיה, רגוע רגוע ואת הנזירה, ולא ספרינט לרכוב באמבטיה. במקום שיש סיוט לא אמין הריון, אז אתה צריך לטפל בזה לפני, אז לא צריך לשאת ולשבור את כל הרומנטיקה. לא עבור כל אחד הוא לא סוד כי לטיהור אתה יכול לבשל מפיות. מחבית את כל המיצים והמשיכה, לשים את זה בעדינות, אושר. נלחם על עצמנו לתפוס ברגל. ואז דרומה היא בדיוק לא אושר וטוהר.

בתנאי שתים-עשרה

אולי הכלל המוזר ביותר, אבל כמה זה, באופן כללי, מסביר. יש אפילו מדע שלם "climatobioritmology". אין זה סביר כי בני הזוג עוקב אחר תחזית מזג האוויר, וכדי לשים את זה בעדינות, מחבר אותו עם רגעים רעים. ולחקור כדי לדבר. תנאי מזג האוויר יש פעולה על האורגניזם כולו, עם כל זה עם הגיל, הכל חזק יותר.

ולא האיש החליט לתלות את בן הזוג שלו, אז אתה צריך להסתכל על הברומטר. אל תהפוך אותו לרעיון מעצבן, אבל אתה צריך לקחת. זה יכול להיות שזה התירוץ הכי מגניב "אה, ברגע סופות מגנטיות, אין לי, אני מצטער להכות, להכין cunniling מדהים ליפול למיטה. עגלת השלטון!

ברצינות, זה הפך, להתייחס לכללי מין אלה או בהומור, במקרה של כולם. כולם מבינים כי עדיף לחכות לסערה לחכות לסערה. ראוי לציין כי אחרת פיוס יהיה דומה איך אנשים רגילים להביע, "זיעה" איטית בשתיקה מוחלטת. למין יש תדירות. כולם יודעים שהכל מותר בו. אבל רק בהסכמתו של האדם האהוב. אבל סקס הוא המדע של המאסטר.

בישראל, אין מקום דעות קדומות, ואילו המילה באה בחשבון בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים באופן מלא כי Strite ESK רק מלווה את הלקוח באירוע, שומר על הראיון ואת ליווי אישה בכיתה VIP הוא סימן של מעמד ציבורי.

ללמוד סקס יש את כל חיי. אפילו מאשר חלק משנים ארוכות. כמעט כל זוגות, בסופו של דבר, לעשות תגליות מדהימות לאחר שנים רבות, איך כולם נמס, לחיות יחד. וזה רק יוצר נישואים. שלח תשומת לב לעובדה כי הדבר העיקרי הוא רק דבר אחד כדי לומר את שלטון המין: לא ליפול מ 3 לווייתנים. ואז הכל יהיה מדבר.

ויקטוריה פומנה

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. ואולי אפילו לא צריך ברזל שאנחנו עובדים עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי מין.

חוקי מין מותנים מאוד. זה טוב מאוד להדגיש את כל מה שקורה מאחורי דלת חדר השינה סגור נקבע רק על ידי משתתפי התהליך. באופן עקרוני, לא לחשוש לבטא את מחשבותיך, קול הרצון וציין את גבולות המותר. במקום לשותפים יהיה מאוד, כמו שאתנו הרבה מהם התרגלו לקרוא, זוג מצפוני, זהב, באופן כללי, כללי המין שלהם יהיה יחיד. לא 2 זוגות דומים - לכל אחד יש העדפות משלהם "צרות". אז תקשיב הרגשות שלך ומבקש לטפל בהנאה של השותף. טוב מאוד להדגיש איזה מין, בנוי על הבנה הדדית אמון, פשוט מדהים!

Просмотров: 115 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar