19:12
סקס עם שותף חדש: איך לא לעשות?

המין הראשון עם בן זוג חדש גורם תמיד תחושה של רעד והתרגשות, אם זה קורה לא 5 בבוקר אחרי המועדון.

בישראל אין שטח לדעות קדומות כאשר אנו מדברים על התרגיל בסוכנות הליווי. גברים מקומיים עצמיים במפעלים רוחניים גבוהים. הכל מומש לחלוטין, למעשה כי תת האסוק מלווה רק את השותף באירוע, מספק שיחה וליווי בכיתה VIP הנערה הופך לסימן של המצב.

זה לא רק פחד בלתי מוסבר של העדפות במין של גבר חדש, כמה רצון להראות את עצמך מן הצד הטוב ביותר. שותפים כל מתכוננים נפשית, מפקפק מעט האטרקטיביות שלו, זוכר את הרגעים כאשר היא החליקה את הניצוץ בעיניים. לפני שאישה ואישה עומדת באותה שאלה חשובה: מה לפחד וכיצד לאהוב שותף מיני חדש?

התוכן של המאמר

1 מה אתה חושב שותפים 2 כיצד להימנע טעויות: למעלה 5 3 נ ' שידור חוזר 4 מתון בלאסקוב 5 יוזמה - כולנו! 6 ne שתיקה! 7 טבעי אינו מתבייש

מה אתה חושב שותפים

נועז וחזק גברים, כל נראה אכזרי, בתורו, מודאגים לגבי זקפה. לפעמים תחת השפעת הלחץ לפני סקס, זה לא מגיע או הכל קורה מדי מָהִיר. הדבר העיקרי לפני שיש לך יחסי מין עם בן זוג חדש לנסות לרמוז בעדינות, מה לא היה מין או ישירות לומר אם הוא האדם הראשון בחיים. אם אתה אוהב כל דבר בשניים, זה בהחלט יהיה עדיין סיבה לספר זה לזה על פנטזיות, הרצון להשתמש צעצועי מין, לשאול פרטים על אזורי ארוגני מוסתרים. ראשית אתה צריך לנסות לא להיות בפעם הראשונה.

מי לא יגיד - הניסיון המיני הראשון עם בן זוג חדש, גם אם היו עשרות אחרים, מלווה ברגעים מביכים. אם הנבחר הוא לא extrasens או לפחות אין את הכישורים של טלפתיה, ואז לחכות לנחש מוחלט של כל ההעדפות במין לא שווה. פחד נפוץ של נשים הוא חוסר השותף של שותף או העדפות סקס מוזר מדי. קשה לנחש בטיולים ארוכים משותפים, ולבקש משהו מביך, אם הזכר של סטייה, גסות, אלימות, תתחפשו.

כיצד להימנע טעויות: למעלה 5__5

אם כל הכוכבים הם הסכימו ושניהם מוכנים לסחרחורת, אולי, אולי, מאוחר יותר לחשוב האם טורסו הסיוע מספיק, הוא נראה מפתה כמו חזה מספיק תחתונים תחרה יפה. המצב העיקרי הוא תשוקה נלהבת הדדית להיות במיטה אחת בלי סקס 100% לא יתקיים עם שותף חדש.

לֹא Replay2

למרות, כי 80% לא מחכים אורגזמה בהירה ממין ראשון, הם מוכנים עד הרגע האחרון במעלה ההנאה המהירה ממין. גניחות חזקות במהלך חיבה, קריאות הנאה, תנועות עוויתות, חיקוי מעמד טראנס מרשים למעט אדם יוצא דופן. שפר את השחקנים מיומנויות טובות יותר בספל התמטי. ועל המיטה בפעם הראשונה זה מתאים לעזוב מחמאות צנועות, גניחות קצרות, נשיקות חמות.

להיות מתון ב Laskakh3

כל אדם יהיה אם השותף הרגיל שלו מאפיל על כל הניסיון המיני הקודם במוקד מדהים וטריקים. רק בביטחון מלא, מספר חודשים של מערכות יחסים וביטחון אדם יעזור לחשוף את כל הכשרונות.

אם סקס קורה בפעם הראשונה, אז אתה לא צריך להפתיע אחד את השני עם משמרות קבועים של תנוחות, טריקים עם גמישות, תשוקות מושחתים צמא מדהים כדי לספק סקס אוראלי. זה שווה לחכות, הזמן הנכון יבוא, עם זאת. אמנם זה רק יביא מחשבות חשודות על העבר. הזמנות בתאריך לא ניתן לחכות.

יוזמה - כולנו!4

שוכב בתנוחה כוכב ים, מציץ בהרבה לתוך התקרה - לא האסטרטגיה הטובה ביותר. למי כמו סקס ללא רתיעה מן השותף? זה perverts. מַצָב עושה לשוטט, הרצון לא נראה מגושם או frigid לפעמים רוברס לתוך קהות חושים. זוג כוסות יין יעזור להקל על המתח, להעלות את הליבידו, נצנצים בעיניים יהיה בהיר יותר והתלהבות מוסתרת תתבטא.

לֹא שתיקה! חָמֵשׁ

צעק גדול מן הנאה פנטסטית אם זה מגרה צועקות. אבל אם פעולותיו של גבר אינן מקובלות, גניבות, אכזריות מדי ולא נעים, אתה צריך לעצור את זה מיד. בשלבים הראשונים של היכרות עם גברי השותף החדשים, קשה להבין: זה גונח מהנאה או מכאב. כולם חושבים מלהנאה בלתי מוחטת.

ללכוד שיניים, קמטים בפנים או לשחרר עיניים מכאב, לאבד את המין, לא יעזור לתקן את המצב. אם אינך להסביר עכשיו בתנוחה כזו זה כואב, זה יכול לחזור יותר מפעם אחת. בעדינות, ללא גס מבקש לעצור או לקחת את היוזמה בידיים שלך ולהמשיך משחק מין כמו שאתה אוהב. נערות ליווי בתל אביב

להיות טבעי אינו מתבייש

סקס ללא בלבול קולות של גופים, תנועות מביכות, שתיקה מוחלטת, רודפים וסקווי צלילים אפשריים רק בפורנו.

חלום מקצועי בלונדטטים לעבוד עם מיליונרים של ישראל. כולם חסרי עניין ועדינים. רק זה כבר לא רק הצדדים הטובים לעבוד.

יש מצבים מביכים בחיים עם מי צריך להיות מסוגל להתמודד, להגיב חיוך קל. לא לחדד את תשומת הלב על מיחסים קטנים ולרוץ בלי להסתכל אחורה, בדרך לגרוף לתוך חבורה של מפוזרים ביגוד. סקס הוא טבעי כמו כל הקולות והתופעות המתרחשות בחיים אורגניזמים.

אם הרגע חם תצוגות והתכתבות וולגרית בכנות חלקה חלקה לתוך היחסים סגור אופי, אז מה ההבדל מה כללים וטיפים קיימים? כן הרצון להיות קרוב יותר לשותף, להרגיש את המגע שלו, ליהנות ללטף ולתת בתגובה לסייע התרגשות.

Просмотров: 375 | Добавил: ionet6h | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar